Msn den yer Tesbit etme..

+ Yorum Gönder
MSN ve Chat Programları ve MSN Diğer Paylaşımlar Bölümünden Msn den yer Tesbit etme.. ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    sonic
    Üye
    Reklam

    Msn den yer Tesbit etme..

    Reklam



    Msn den yer Tesbit etme..

    Forum Alev
    Başlat => çalıştır = > cmd => netstat -n => Dos ekranı
    Msn de konuşrken web cam açtırdıysan karşıya ,dosya gönderdiysen ,ses vb. yani bir alış veriş yaptıysan karşı tarafın ip adresini almış oluyoruz bunuda yıkarıda verdigim komutlarla yapıyoruz...Ip adresi bulmanın ayrıntıları sitede mevcut zaten.şimdi orda bir çok ip adresi çıkabilir sen diyceksin ki ben hangisinin hangisi oldugunu nerden bilecegim port ıyla bulabilirsin ben portları pek aklımda tutamam sanırım web camın ki 9046 tam hatırlamıyorum bu portları bulabilirsen daha kolay tespit edebilirsin

    ve ip adresni ögrendin http://www.ip2location.com/free.asp bu adresten ip adresini ordaki ekrana yazarak nerden oldugunu ögrenebilirsin

    kolay gelsin



  2. 2
    hayalet0667
    Yeni Üye
    Reklam



    paylaşım için sağol da kendi IP numaramı bile yazdığımda arizona,turkey diyoanlıyacağın tam çalışmıyo gibi







  3. 3
    ZooMaKaLovE
    Üye
    bu çoğunlukda yanlış yerlerin isimlerini veriyor banada hangi ıp nosunu yazarsam yazıyım ankara diyor...
    anlamadım gitti :)








  4. 4
    dj_GeCe
    Üye
    teşekkürLer eLLerine,emeğine sağLık !
    güzeL ßi payLaşım oLmuş ...

  5. 5
    Hitius
    Üye
    valla cok manyak bişi msn den fln sapıklık yapanların işi zor :P

  6. 6
    ayvmft
    Üye
    msn den ipi öğrenmek sadece onun nerde oturduğunu bulmak anlamına gelmez o kişinin bilgisayarına bağlanmanızı da sağlayabilir ip adres tarayan site her zaman doğru yer vermiyor

  7. 7
    salimort
    Yeni Üye
    arkadsim hersey guzel hos da,o adres sehri vermiyor.baglanti cikis noktasi verior sadece.misal ben manisanin bi ilcesindeyim,ama benimkini izmir gosteriyo.
    saygilar...

  8. 8
    askımnurten
    Yeni Üye
    ewet kanka saol ben bunu bılırodum ark gostermıstı ama burda o kısının ıp sı aldıktan sonra beyler baslat/tum programlar/donatılar/erisebilik/uzak masaustubaglantısına tıklayın ıp adresını yazın ıp yı yazdııgın bıgılsıayarın ıcındekı dosyaları goerebılıorsun?:D cok gusel arkadas bana yaptı pc reset attı kendıne

+ Yorum Gönder
5 üzerinden | Toplam : 0 kişi