msnde karşı taraf yazıyormuş gibi yapın ve şaşırtın

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
Msn ve Msn İletileri Msn Sözleri Bölümünden msnde karşı taraf yazıyormuş gibi yapın ve şaşırtın ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    ulgozob
    Yeni Üye
    Reklam

    msnde karşı taraf yazıyormuş gibi yapın ve şaşırtın

    Reklam



    msnde karşı taraf yazıyormuş gibi yapın ve şaşırtın

    Forum Alev
    msnde karşı taraf yazıyormuş gibi yapın ve şaşırtın
    Msn De Karşı Taraf Yazmış Gibi Yap Karşıdakini Şaşırtın

    Arkadaşlar bu dosyayı aşağıdaki linkten download edebilirsiniz

    BUrdAn

    Programın içeriğinden bahsediyim.Bu programı kurarken msnger kapatın. Programı kurduktan sonra msnger açın karşı tarafın size ne yazmasını istiyorsanız onu yazın
    Fakat ne yazmak istiyorsanız ilk yazının başına !imitate yazın.Bunu özellikle kızlara yazın
    örnek olarak !imitate hey zerar beni nasıl buluyorsun
    Karşı daki kız ne kadar ben yazmadım desin dursun O BU DURUMDAN UTANIRKEN SİZ KAHKAHA ATIN
    __________________



  2. 2
    ali_44
    Yeni Üye

    --->: msnde karşı taraf yazıyormuş gibi yapın ve şaşırtın

    Reklam



    çok iyi bir program teşşekkürler arkadaşlar böle beni işleiodu şimdi sıra bende







  3. 3
    yumurta
    Üye
    güzel bir paylasim sagol denedim oluyor







  4. 4
    secaa
    Yeni Üye
    yha çok güzel bişi ama ücretlimi ?????

  5. 5
    scarce
    Üye
    bana yapmışlardı bu sakadan mukemmel bişey indiriim bende merak ediyodum saol...

  6. 6
    konyalı_tatlı
    Yeni Üye
    emege saglık.daha çok konu bekliyoruz

  7. 7
    bsbuse
    Üye
    paylaşım için sağol --->: msnde karşı taraf yazıyormuş gibi yapın ve şaşırtın
    emege saglık.daha çok konu bekliyoruz

  8. 8
    rockcella
    Yeni Üye
    wuu süfe program bu yha benim bi arkımda vardı ama pen hemen caqmıstım durumu emegine saaglık :D

  9. 9
    crazdrag3411
    Emekli
    vayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ******** hakan seni demek bu terbiyesiz lafları böyle yazıyordun görürsün u*** sen bana ytalvarcan bu lafları kimseye soleme die seni pishlichk seni gor sen sağol kardeşim teşekkürler sana 10 rep puanın geldi ;)

  10. 10
    karizmatiking
    Yeni Üye
    arkadaşlar bişey soracam bu ücretlimi yani öle yazıoda

  11. 11
    entel_destina
    Yeni Üye

    --->: msnde karşı taraf yazıyormuş gibi yapın ve şaşırtın

    Reklam



    ha haaa banada yapmışlardı bende salak gibi baka kalmıştım yaaaa:mad:tmm çok güzel tşk lerrrrr :):)

  12. 12
    cadıyeliz
    Yeni Üye
    bunun bir kodu wardı arkadaşlar yani download yapmadanda bunu yapabilirsiniz arkadaşlarınıza..

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi