Msn de Çevrimdışı Oturum Açanı Görün (Farkımız Budur)

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 1235 ... Sonuncu8Sonuncu9
MSN ve Chat Programları ve Msn Plus-Discovery Bölümünden Msn de Çevrimdışı Oturum Açanı Görün (Farkımız Budur) ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    AGMEHMET
    Özel Üye
    Reklam

    --->: Re: Msn de Çevrimdışı Oturum Açanı Görün (Farkımız Budur)

    Reklam



    Alıntı efsanee Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeş bu program 7.5 de çalışmıyormu ?
    Live, yüklu olması lazım, harika bir program, ihtiyac duyulan bir çok eklenti var içinde, hiç bir virüs uyarısıda yok, kısacası dört dörtluk bir program.. emeğine sağlık..
    ForumAlev --->: Re: Msn de Çevrimdışı Oturum Açanı Görün (Farkımız Budur)

  2. 14
    saridev
    Yeni Üye
    harikasınız forumalev moderatörleri, sizi teprik ediyorum:) cok isime yarıcak. tsk ederim..







  3. 15
    kemal13
    Üye
    kardes engel koyanlarıda gösteriyomu







  4. 16
    SNL_AYAZ
    Emekli
    ya bişey soracam ben live kulllanmak istemiyom artık dicovery görünce ve msn şeklimin discovery olmasını isiyom bunu nasıl sağlayabilirm ikisi birlikte çalışın çok karışık oluyor örneğin biri oturm açtığında hem live mesenger açıyo hemde discoverry açıyo bunu nasıl düzeltebilirim yardımlarınız bekliyorum Saygılaar......

  5. 17
    blaster4278
    Yeni Üye
    arkadaşlar teşekkürler ben bu programı kurdum bakalım çalışacakmı deneme fırsatı bulamadım. eminim çalışır.bu forumu kurandanda üyelerindende Allah razı olsun hemen hemen her konuda doğru bilgi var.Herkese teşekkürler.

  6. 18
    Ziyaretçi
    ayarları yapmama rağmen olmadı kendi pcmde denedim çoklu oturum açmayla ama olmadı aynı pcden açtığım için mi acaba yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler

  7. 19
    ozan_18
    Usta Üye
    eywallah saol mukemmel bır program. bılmıyodum gercekten bu arada msn 8.0 dada çalısıyor. 8.1 indirmek zoruna deilsiniz 8.0 kullananlar. herkeze kolay gelsın..

  8. 20
    MAJIX
    Üye
    KARDEŞ BU PROGRAM BÜTÜN MSN TÜRLERİNDE ÇALIŞIYO MU??? 7,5 FALAN...

  9. 21
    AnAsTaSyA`
    Üye

    --->: Msn de Çevrimdışı Oturum Açanı Görün (Farkımız Budur)

    Reklam



    çok güsel bende denedim çok işe yarıoo çok beğendimm

  10. 22
    esat35
    Üye
    saol arkadaşım bende zaten 8.1 vardı buda iyi oldu çok istiyodum..parmaklarına sağlık..+rep

  11. 23
    ultraslan_urf
    Yeni Üye
    çevrimdışı olan kişi demekki konuşmak istemiyoo bizde zorla konuşturacak değiliz :D

  12. 24
    kerim61
    Yeni Üye
    kardes bunda cevrım dısı açanlar mi görülüyo yoksaa cevrım dısı iken konuşma pencereni açanlarmı gozukuyo ??????

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 1235 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi