MSN de Karşınızdakine süpriz yapın!!!

+ Yorum Gönder
MSN ve Chat Programları ve Msn Programları Bölümünden MSN de Karşınızdakine süpriz yapın!!! ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    hiboa03
    Emekli
    Reklam

    MSN de Karşınızdakine süpriz yapın!!!

    Reklam



    MSN de Karşınızdakine süpriz yapın!!!

    Forum Alev
    Arkadaşlar msn de karşınızdakine süpriz yapmak istermisiniz.EEEE o zaman daha ne duruyorsunuz.indirin ve sadece karşıdakine gönderip açmasını sağlayın.Bu kadar.Gerisi sizin marifetinizz. Ekranın tamamı güllerle kaplanıyorr.Çok hoş bi görüntü oluyor.sevdiğiniz buna bayılıyor.

    download: http://dosyam.net/?id=930npj


    Görüş +rep ve yorumlarınızı bekliyorum...
    Saygılarımla....



  2. 2
    bababurak
    Üye

    --->: MSN de Karşınızdakine süpriz yapın!!!

    Reklam



    ewet link bozuk yenilersen daha iyi olacak








  3. 3
    kurt_bey
    Yeni Üye
    kardeş guzel bir şey ama indireme dimm yinede tşkkkkkkkkkkkk







  4. 4
    koyboy92
    Emekli
    çok güzel payalşım saol ekran güllerle donanıyo gerçekten denedim

  5. 5
    akrepselcuk
    Yeni Üye
    arkadaşım link çalışsa bizde indirme yapabilirdik........

  6. 6
    91deniz
    Emekli
    indiremiyorum....heralde linkte sorun var....

    linki bi yenilesen tam süper olacak

    lınk olu yenıdıen bı kontrol edermsın????

  7. 7
    ceza&ayben
    Üye
    bende indiremedim bişimi war accaba

  8. 8
    BADMAN
    Usta Üye
    arkadaşım link patates bir düzeltsen :)

  9. 9
    wody
    Emekli
    çok güzel bişey ya hoşuma gitti saol paylaşım için

  10. 10
    wody
    Emekli
    mesaj attım ama linkin bozuk olduğunu daha sonra anladım linki bi yenilesen arkadaşım

  11. 11
    hiboa03
    Emekli

    --->: MSN de Karşınızdakine süpriz yapın!!!

    Reklam



    Kusura bakmayın şimdi farkekettim link düzeltildi.;)

+ Yorum Gönder
5 üzerinden | Toplam : 0 kişi