Mafia Kurtlar Vadisi oyunu bölümlerini geçemiyorum

+ Yorum Gönder
10. Sayfa BirinciBirinci ... 79101113 ... Sonuncu8Sonuncu9
Diğer Araçlar ve Oyun İstekleriniz Bölümünden Mafia Kurtlar Vadisi oyunu bölümlerini geçemiyorum ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 109
    ekoreis
    Yeni Üye
    Reklam

    --->: Mafia Kurtlar Vadisi oyunu bölümlerini geçemiyorum

    Reklam



    arkadaslar bn oyunu bitirdim.Son bölüm çok kolay sadece yapman gereken adamları öldürmek elinde dedektif tabancası olduğundan mermini iyi kullan ve ileride pompalılı adamlar cıkacak onlara tekli ile uzaktan ateş edeblirsin sağ verdivende sağlık kutusu var.Onu alrken dikkatli ol bobba atıyorlar.
    Eğer herkesi öldürmessen Mematiyle teke tek kalamıosun.Onşa basbasa kalınca yapman gereken biraz görünüp kaçman ve onun mermisini bitrimesini sağlaman o mermisini değiştirirken ona ateş et ÇOK güzel bir oyundu yapımcıların emeğine saygıı:rolleyes:


    Onuncu Sayfa --->: Mafia Kurtlar Vadisi oyunu bölümlerini geçemiyorum isimli Yazı

  2. 110
    alperen302
    Yeni Üye
    arkadaşlar ben 18. bölümü geçemedim orda kamyonu çalınca tekrar aynı yere götürüyon sonra napıcaz lütfen yardım:S

  3. 111
    alperen302
    Yeni Üye
    BANA ULAŞMAK İSTEYEN BU ADRESTEN ULAŞA BİLİR alperen302 @ hotmail. com

  4. 112
    atako1907
    Yeni Üye
    ben bu oyunu 2 sene önce bitirmeme rağmen bütün görewlerini sırasına, ayrıntısına kdr biliyorum istediğinizi sorun yardım ederim ama size önemli tavsiyem görewleri internetten izleyip yapmayın hiçbir zevki kalmaz.bu dediğimi yapın avantajlı çıkarsınız. :onay: (HER ZAMAN DOSTLUK)

  5. 113
    eftelyax
    Yeni Üye
    Arkadaşlar bir şey syleyeceğim Mafia kurtlar vadisi oyununda Limanda Kamyonu çalıp belgeleri alma varya orayı nasıl oynıycaz ben yolda adamın önünü kesip öldürüyorum sonra sağ click yapıyorum kağıtlar alındı diyo ama limana gidince gösteremiyorum lütfen yardım edin resmen psikolojim bozuldu yaa oyunun yüzünden..:(:(:confused::confused::rolleyes:

  6. 114
    ALAFRANGA
    Yeni Üye
    arkadaşlar hava limanında biletler ilk geldiğimizde bir yer varya içinde adamlar var hatta oranın 3 tane kapısı var yan yana biletler ordaki mermer varya orda rengi mavi ile mor arasında bişey biletler bunlardır bende limanı geçemedim bütün adamları öldürüyorum testere necmiyi bulamıyorum lütfen bana sölermisiniz nasıl yapacağımı

  7. 115
    ALAFRANGA
    Yeni Üye
    ya şifreler işe yaramıyor
    shifte ve '' basılı tutarakmı yoksa bastıktan sonra yazcaz

  8. 116
    ALAFRANGA
    Yeni Üye
    serbest takılmada sarı korayın yeri neresi ve silahları ondan nasıl alıyoruz

  9. 117
    cihadk
    Yeni Üye
    limanı en sonunda rayların üstünde tren gibi bir şey var altta bişey var o hareket etmelerini engeeliyo onu çekiceksin o tren gibi şey hareket edicek bir kapıyı kırıcak necmi orda

  10. 118
    cihadk
    Yeni Üye
    içeri girdikten sonra biadam var senden bir şey istiyo o gittikten sonra oralarda kutlarvar onları kamyonun arkasınadoldur admın yavına gitmeden once kamyonu adamın olduğu ters parket ki kutularıkoy çokhızlı oladam gelince sonbikutu kalıcak aynı yerde başkakutular vaorda saklan sonra adama görünmeden son kutuyu adamın arkasına kadar getir kutyu adamı arkasında bırak adamıvur kutuyu al kamyona koy bin git adamlar silah sesin duyucak herifi vurduktan sonra dikkatli ve hızlı ol

  11. 119
    58mrt58
    Yeni Üye
    arkadaşlar bu liman bölümünü nasıl geçem bi söyleseniz :)

  12. 120
    devrim1121
    Yeni Üye

    mafia kurtlar vadisi

    Reklam



    yahu arkadaşlar konsol nasıl açılıyo imammı geçemiyorum:(

+ Yorum Gönder
10. Sayfa BirinciBirinci ... 79101113 ... Sonuncu8Sonuncu9
mafia kurtlar vadisi testere necmi bölümü,  mafia kurtlar vadisi görevleri,  mafia kurtlar vadisi bölümleri,  mafia kurtlar vadisi duran emminin yeri,  mafia kurtlar vadisi liman görevi
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 8 kişi