Mafia Kurtlar Vadisi oyunu bölümlerini geçemiyorum

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 1235 ... Sonuncu8Sonuncu9
Diğer Araçlar ve Oyun İstekleriniz Bölümünden Mafia Kurtlar Vadisi oyunu bölümlerini geçemiyorum ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    Tekkekoylu1
    Yeni Üye
    Reklam

    --->: Mafia Kurtlar Vadisi oyunu bölümlerini geçemiyorum

    Reklam



    ya testere necmi liman da bulamiom nerde o bütün adamlari öldürdüm testere necmi ortada yok bi yardim edin pls
    ForumAlev --->: Mafia Kurtlar Vadisi oyunu bölümlerini geçemiyorum

  2. 14
    Berkhannn007
    Yeni Üye
    Ya arkadaşlar ben bu oyunu çok merak ettim mesajları okudumda lütfen bi bu oyunu bana link atarmısnız (Zahmet olmassa 1-2-3 link olsun )

    Lütfen şimdiden emeğe saygı







  3. 15
    Wictor
    Yeni Üye
    Arkadaş Ben Memati Oldurcem Ama Canım çok Az Hemen Olduru Bunun Için Oyun Hilesi Varsa Bana Yollarmısının Msn Adresim [emaıl=Yasaktır[/emaıl]







  4. 16
    komando_ka
    Yeni Üye
    arkadaşlar nasıl diyim bakşimdi araba parçaladıktan sonra turu geçiyoz sonra yeni örevde topalantı yapıyorlar sonra arka taraftan araba çalmamızı söylüyor orayı diyom bize tamirci adam gösteriyor ?

  5. 17
    cemdeaht
    Yeni Üye
    arkadaşlar oyun basıt sorun olursa yazın anlatayım istediginiz bölümü:D:D:P:onay::)

  6. 18
    cemdeaht
    Yeni Üye
    Milletvekinin Vapurundayım Adam Konuşmasını Yarıyo Bitiriyo öldüremiyorum Elimde Kova Var

  7. 19
    zozocu
    Yeni Üye
    YHA ARKADASLAR BU OYUN BENDEN SORULUR BÖLUMLER COK KOLAY :d MESELA ŞUNU SÖYLEYEYIM EN SONUNDA MEMETI BIZI KANDIRIYOR BUTUN HERSEYI KENDINE ALIOR SANAT GALERISINE GIDION MEMATIYI ÖLDURMEYE CALISION AMA CHOOK ZOR BN 4 GUNDE GECTIM HERKESE BASARILAR MSN ADRESİ YASAK BANA ULASABILIRSINIZ BAŞARILAR

  8. 20
    mafia k.v
    Yeni Üye
    ya arkadaşlar şu testere necmini limana kovalıyor ve daha sonra seni pusuya düşeriyorlarya orada ki tüm adamları vurdum aman o tiren raylarını da düzelttim ama tren hareket etmiyor nasıl yapacağımı söylerseniz çok mutlu olurum

  9. 21
    mafia k.v
    Yeni Üye

    --->: Mafia Kurtlar Vadisi oyunu bölümlerini geçemiyorum

    Reklam



    beyler testere necmiyi öldürdüm nasıl yapılacağınmı anlatayım
    2 tane kol var onları ayarladıktan sonra trenin önüne gelerek kapıyı açma tuşuna iki defa basarak tren hareketleniyor ve testere necminin saklandığı yere gidiyor ve ora patlıyor yaklaşık 7-8 adam vurduktan sonra duran emmiye döneceksin ve sonraki bölüme geçiyorsun

  10. 22
    cemdeaht
    Yeni Üye
    ben bitirdim o oyunu ama anlatmım sadece finalde mematiyi öldürüyosun:D falan filan varsa sorun cevapliyim

  11. 23
    mafia k.v
    Yeni Üye
    ya arkadaşlar ben mematiyi öldürmeye gidiyorum ama çok adam gelio ve konsolu açmayı beceremiyorum şifreleri biliyorum ama konsolu açamıyorum

  12. 24
    sinemacrazy
    Usta Üye
    konsolu açamıyorum
    Oyun sırasında Shift ~ (Shift ” de olabilir) basın ve kodları yazın:


    BADGANGSTERS - god mode
    DEADGUNS - Silahlar ve cephane

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 1235 ... Sonuncu8Sonuncu9
mafia kurtlar vadisi testere necmi bölümü,  mafia kurtlar vadisi görevleri,  mafia kurtlar vadisi bölümleri,  mafia kurtlar vadisi duran emminin yeri,  mafia kurtlar vadisi liman görevi
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 8 kişi