Mafia Kurtlar Vadisi oyunu bölümlerini geçemiyorum

+ Yorum Gönder
6. Sayfa BirinciBirinci ... 35679 ... Sonuncu8Sonuncu9
Diğer Araçlar ve Oyun İstekleriniz Bölümünden Mafia Kurtlar Vadisi oyunu bölümlerini geçemiyorum ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 61
    tuning123
    Yeni Üye
    Reklam

    --->: Mafia Kurtlar Vadisi oyunu bölümlerini geçemiyorum

    Reklam



    arkadaşlar ben de de hile aktif olmuyor son bölümdeyim mematiyi öldürüyorsun ama bi türlü olmuyo şöyle değil mi shift + " doğru değil mi lütfen cevap bekliyorumm msn ----



    Yazımız --->: Mafia Kurtlar Vadisi oyunu bölümlerini geçemiyorum Hakkındadır

  2. 62
    bbdeagle
    Yeni Üye
    ömer baba elifi serserilerden koru diyo o bölümde elimde sustali var adam çok canımı hemen indiriyolar nasıl geçebilirim

  3. 63
    bayazıtlı
    Yeni Üye
    arkadaşlar ben sizin siteyi hergün kontrol ediyorum çok hoşuma gitti bu site yalnız size bişey danışacagım bu kurtlar vadisi mafia 2 ciisi .çıktımı bunu yazın ben yine ugrarım

  4. 64
    sinemacrazy
    Usta Üye
    arkadaşlar ben sizin siteyi hergün kontrol ediyorum çok hoşuma gitti bu site yalnız size bişey danışacagım bu kurtlar vadisi mafia 2 ciisi .çıktımı bunu yazın ben yine ugrarım
    30 nisan 2010 tarihine kadar çıkacak daha çıkmadı.

  5. 65
    ersin baba
    Yeni Üye
    yaa arkadaslarr mematiiyii öldürr diyoduu bende öldürdümm kurtlar vadisi özell felann açıldı dedii daha görew vermiolarr

  6. 66
    kayserili_38
    Yeni Üye
    beyler necmi yakalamak istiyorsanız oktayın dediği doğru ordaki tren yaylarını kullnaın kolu çekın ıcerı gırıp patlıcaktır ama dıkkat edın keles lı adamlar var

    elifi korumak icin verılen gorevde g ye bastıgımızda sustalı var onu takın kacarak gerı gerı vurun saten adamlar kacıcaktır

  7. 67
    sErSeRi AşIk
    Yeni Üye
    yha bana yardım edin oktay senin dedigin yeri geçemiyorum msnmi ekle anlat bana:(:(:(:(:(:(

  8. 68
    adsfg
    Yeni Üye
    arkadaşlar testere necmi bölümünde tüm adamları öldürdükten sonra ilerde tren vagonu var tek duru yo tekerinin altında bi tahta var o tahtaya sağ tuş tıklayarak treni harreket ettiriosunuz. tren o depoya carpıo trenin yanına gelincede polat da patlatıo depoyu...

  9. 69
    eto212
    Yeni Üye
    arkadaşlar seyfo dayının uçak bileti gittiğiniz havalimanında ilk kurtardığınız yerin içinde

  10. 70
    eto212
    Yeni Üye
    patronun odası: merdivenlerden çıkınca hmen sağa dönün ve soldaki odada patron yazıyo
    oraya girmek isterseniz giremezsiniz çünkü kilitli kilidi açmak için en altaki resepsiyona girip kanı alın ve anahtarı da alıp oda ya sağ tıklayın oda açıldığında karşınıza onun adamı olan biri çıkıcak orada kanınız çok gidebilir patron zaten silahsız onu da öldürün sonr apatronun masasından belgeleri alın o ndan sonra da bombayı yerleştirip odadan çıkın orda animasyon olucak animasyonda polat koşarak kaçıp pencereden atlıyacak

  11. 71
    eto212
    Yeni Üye
    arkadaşla aslında bu kurtlar vadisi oyunu başka bir oyunmuş farklı ülkelerde ysapılmış ama bizim bi türk bu oyunu türkçe yapıp değiştirmiş aslında fark ederseniz oyunda polata hep tommy diyorlsar ve duran emmi diye biri yok aslında ve aslında çakır başkan dır eğer dizisini izlediyseniz ve ayrıca dizisinde hep abdülhey de çatışmalara katılır ama burda katılmıyo ve silahçı aslında güllü arabalarla ilgili hiç bir şey bilmez ama burda herşeyi biliyo ve aslında kurtlar vadisi 1930 yılında deği 1995 2005 yılı arasında olmıştur onun için aslında bu oyun başka bir oyunmuş ve çevirmişler bi de bu arada taktik veren var mı ben testere necmi deyim hep o snipercılar vuruyo gerçi onları kalaşnikofla vuruyom ama o limanda kanlar nerde bilen varmı ben bir tane buldum

  12. 72
    tuning123
    Yeni Üye

    --->: Mafia Kurtlar Vadisi oyunu bölümlerini geçemiyorum

    Reklam



    bazı bölümleri geçemeyen ve mermisi biten mafia oyununun kayıtlı olduğu yere girip orda oyunu açıkken Alt + Tab a basın Mafia Trainer 1.2 yazan dosyayı açın ve orda ilk 2 seçeneği enable yapın 3. yü boş bırakın

+ Yorum Gönder
6. Sayfa BirinciBirinci ... 35679 ... Sonuncu8Sonuncu9
mafia kurtlar vadisi testere necmi bölümü,  mafia kurtlar vadisi görevleri,  mafia kurtlar vadisi bölümleri,  mafia kurtlar vadisi duran emminin yeri,  mafia kurtlar vadisi liman görevi
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 8 kişi