Amasya 15.P.Eğt.Tugayı ; Hoş Geldin !!

+ Yorum Gönder
Yudumla ve Özel Gün ve Geceler Bölümünden Amasya 15.P.Eğt.Tugayı ; Hoş Geldin !! ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    YapRock
    Forumun Herşeyi
    Reklam

    Amasya 15.P.Eğt.Tugayı ; Hoş Geldin !!

    Reklam



    Amasya 15.P.Eğt.Tugayı ; Hoş Geldin !!

    Forum Alev
    Abim ..

    Foruma Çok Emeği Geçen Kalender İnsan ..

    Nası Özlemişim Ya ;)

    Acemi Birliği Bitti ; Şimdi Şafak 380 :rolleyes:

    Özel İnsanin İlk İzni ..

    Bu Durumun Özel Olduğunu Düşündüm ..

    Özel Gün ve Gecelere Yakışır Bir Konu Kıldım ..

    Foruma Hoş Geldin ..







  2. 2
    ÇAĞLAR
    Ekipler Amiri

    --->: Amasya 15.P.Eğt.Tugayı ; Hoş Geldin !!

    Reklam



    valla ne diyeceğimi şaşırdım yaprock teşekkür ederim duygulandırdın beni
    umarım gittigim yerdede senin gibi ve burdakiler arkadaşlar gibi iyi kişilerle
    karşılaşırım şafak karanlık ama benim içim aydınlık olsun yer bitiririz o şafağı biz
    askerlik saya saya bitmez zaten ama gitmeden pis yediliyi bi öğretsen iyi olur
    askerde badim ile oynarım :D:D








  3. 3
    YapRock
    Forumun Herşeyi
    Öğretmem mi Abim :)

    Bi Gün My Way de Ya da Yörem de Oynarız ;) Woow Reklam Oldu :p

    Ama Açık Söylüyim Çok Pis Yenerim !! :p

    Ah Abim Ahh ..

    Bi Bitse Şu Askerliğin de ; Biz de Acaba İyi midir Stresinden Kurtulsak :(








  4. 4
    murti05
    Özel Üye
    abi senin askerlik amasyadamı yaw bende amasyalıyım eğer bi yardımımız olursa sana buralarda elimizden geldiği kadar yardımcı oluruz. bi yudumla üyesi olarak :d

  5. 5
    elifizmir
    Özel Üye
    Abilerin Abisi ;

    Güzel İnsan ; Temiz İnsan

    Seni Bu Vesile ile Tekrar Görmek İnan Beni Çok Mutlu Etti ...

    Bende Emeklerin Oldukça fazladır .. Her zaman bunu söylerim bunu yazarım ...

    Senden Çok Şey Ögrendim ...

    Süreli Bir Ayrılık Olsa da Her zaman Boşluğunu , Yokluğunu Hissediyorum ...

    Zaman Dediğin Nedir ki Abiciğim ..

    İnan Akıp Gidiyor ...

    Ömürler Bitiyor ...

    İleri de bugünleri hep birlikte anacagız , yad edecegiz ...

    Moralini Her zaman Yüksek Tut ; Sağlıgına Dikkat Et Lütfen ...

    Görüşmek Dileğiyle ;

    Sevgiyle Kal ...

    :rolleyes:


  6. 6
    Hasan
    Özel Üye
    Abi Hoş Geldin :)

    Geçen Konuşmuştuk Resmide Atmışsın Hemen Avatara :D

  7. 7
    ÇAĞLAR
    Ekipler Amiri
    aslında yeni çektigim resim cok ta bilgisayarda bu vardı bu resim ilk teslim
    olduum gün çekildi herkese iyi niyet dileklerinden dolayı teşekkür ediyorum
    arkadaşlar uzun zamandır aranızda yokum yeniler tanımayabilir ama ben
    aslında hep buralardayım :D askerlik bitimindede sonsuza kadar burda olmaya
    devam edeceğiz


  8. 8
    alicanavar
    Özel Üye
    Ne güzel şimdiden en güzel ve kutsal görevlerden birisi olan vatan borcunu ifa ediyorsun. İnşallah hayırlısıyla da bu borcunu öder tezkereyi alırsınız. Ben Amasya'da Amasya Anadolu Lisesi'nde öğretmenim. Burada herhangi bir şekilde yardıma ihtiyacın olursa seve seve yardımcı olmaya çalışırım.

  9. 9
    YapRock
    Forumun Herşeyi
    Ah Abim .. Yendi Beni Pis 7 Lide ..

    Şimdiden Özlendin Bilgine ..

    Çay İçersem ( Öyle Bi Hata Yaparsam ) Aklıma İlk Gelen İnsan Sen Olucaksın ..

    Pis 7 Li Sevdasına Bi Demlik Çaya Banamısın Demedin :p


    Gelsende Yine Gitsek Mehtap Sen ve Ben :(


  10. 10
    ÇAĞLAR
    Ekipler Amiri
    Alıntı alicanavar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ne güzel şimdiden en güzel ve kutsal görevlerden birisi olan vatan borcunu ifa ediyorsun. İnşallah hayırlısıyla da bu borcunu öder tezkereyi alırsınız. Ben Amasya'da Amasya Anadolu Lisesi'nde öğretmenim. Burada herhangi bir şekilde yardıma ihtiyacın olursa seve seve yardımcı olmaya çalışırım.
    teşekkürler hocam şimdilik rahatım görüşmeyi isterim umarım görüşürüz tekrar sağol


    Alıntı YapRock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ah Abim .. Yendi Beni Pis 7 Lide ..

    Şimdiden Özlendin Bilgine ..

    Çay İçersem ( Öyle Bi Hata Yaparsam ) Aklıma İlk Gelen İnsan Sen Olucaksın ..

    Pis 7 Li Sevdasına Bi Demlik Çaya Banamısın Demedin :p


    Gelsende Yine Gitsek Mehtap Sen ve Ben :(
    evet valla bi el pis yedili oynadık adam dayadı çayları ben içiyorum o getiriyo ben içiyorum o getiriyo :D ama şimdi orda olsamda keske 2-3 demlik getirse neyse 5-6 ay sonra ankaradayım :D zaman biraz az idare edin

  11. 11
    nur_1905
    Üye

    --->: Amasya 15.P.Eğt.Tugayı ; Hoş Geldin !!

    Reklam



    Hoşgeldinn.. abii =)=)

  12. 12
    MaviAdam
    Özel Üye
    Geçer Bugünler Su Gibi Akıp Geçer Meak Etme Bittiginde Nasıl Geçtigini Anlamayacaksın Bile Hayırlı Teskereler ;)

+ Yorum Gönder
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi