fikirlerinize ihtiyacım war...

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
Üyelere Özel ve Özel Yaşamdaki Sorunları Bölümünden fikirlerinize ihtiyacım war... ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    crazygirl02
    Üye
    Reklam

    fikirlerinize ihtiyacım war...

    Reklam



    fikirlerinize ihtiyacım war...

    Forum Alev
    yarın(2 nisan) sevdiğim kişinin doğum günü ama o onu sevdiğimi bilmiyor.. ilk defa konuşucam ama ne söylicemi bilmiyorum bana güzel ama ilk konuşmaa söylenmiycek söz bilen warsa burda benimle paylaşsın.



  2. 2
    aysacan00
    Usta Üye

    --->: fikirlerinize ihtiyacım war...

    Reklam



    bence o anda içinden gelenleri söylemelisin...ben olsan öyle yapardım







  3. 3
    crazygirl02
    Üye
    bir anda söylersem şaşırmazmı yani direk olarak" s.s."diyemem...onu ilk konuştuğum anda etkilemek istiyorum... doğum günü içinde söyliyeceğim anlamlı bi söz istiyorum biliyorm çok şey istiyorum ama benim için hakkaten önemli çünkü ilk defa bi kişiye açılacağım bu arada düşüncelerini söylediğin için saol







  4. 4
    aysacan00
    Usta Üye
    arkadaşım peki bu açılacağın kişi önceden arkadaşın mı yoksa hani öylesine bir mi

  5. 5
    crazygirl02
    Üye
    öyleesine biri değil benim için ama önceden hiç konuşmadık hatta bırak konuşmayı selam bile vermiyoruz birbirimize bütün arkadaşları samimi arkadaşlarım hepside ondan etkilendiğimi biliyo..

  6. 6
    aysacan00
    Usta Üye
    :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::

  7. 7
    crazygirl02
    Üye
    bana öyle geliyorki söylediler çünkü her tenefüs bana öyle bi bakıyorki anlatamam saaanaa. .. zaten gözleri yeşil bitiyorum o onda.. bn red edilmktn korkuyorum....

  8. 8
    aysacan00
    Usta Üye
    bence hiç korkma kaybedecek birşeyin olduğunu sanmıyorum ve o da birgün seni sever diye düşünüyorum

  9. 9
    crazygirl02
    Üye
    düşüncelerinibenimle paylaştığın için saol .. yarın cesaretimi toplayıp konuşmaya çalışıcam..

  10. 10
    aysacan00
    Usta Üye
    sana başarılar o zaman iyi şanslar

  11. 11
    Yoncamik
    Üye

    --->: fikirlerinize ihtiyacım war...

    Reklam



    Bence sen bir bayan olarak hiç bir şey söyleme zaten onda sana karşı birşeyler varsa o kendisi gelir sana benim düşüncemde böyle.

  12. 12
    sulumanfindik
    Yeni Üye
    ilkkonuşmada eski arkadaşından ve gelicekten bahsetme gerisi senin aşkının gücüne kalmış çok güçlüyse muhakkak karşılık görür tabiki önce cesaret

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi