fikirleriniz çok önemli!!

Konu Kapatılmıştır
1. Sayfa 12 ... Sonuncu8Sonuncu9
Üyelere Özel ve Özel Yaşamdaki Sorunları Bölümünden fikirleriniz çok önemli!! ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    kelebeğim
    Yeni Üye
    Reklam

    fikirleriniz çok önemli!!

    Reklam



    fikirleriniz çok önemli!!

    Forum Alev
    Ben bi çocuk yüzünden okulu bıraktım ama bi daha ki seneye dönmeyi düşünüyodum ikimizde tekrar 10. sınıftan başlayacaktık ama o sınıfı geçti şimdi ben ne yapmalıyım:(:confused:



  2. 2
    hate me
    Üye

    --->: fikirleriniz çok önemli!!

    Reklam



    peki sen kaldın mı sınıfta







  3. 3
    kelebeğim
    Yeni Üye
    ben kaldım okulu bıraktığım için devamsızlıktan kaldım sayılıyorum:(







  4. 4
    Gölge Adam
    Usta Üye
    sınıfta kaldıysan 1 sene uzadı demektir :p

    çalış geçersin ; 1 sene beklesin seni oda...:D

  5. 5
    izmir_bornov
    Yeni Üye
    gölge adam kelebek in büyük sorunu var ama siz :) yapıyrsunuz hayret

  6. 6
    kelebeğim
    Yeni Üye
    ya cocuk bana krsılık göstermiyor ki onun yüznden intar ettim cocuk bi süre sonra üstümden ilgisini yine çekti simdi beni nasıl bekler ki 1 sene

  7. 7
    Gölge Adam
    Usta Üye
    Alıntı kelebeğim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya cocuk bana krsılık göstermiyor ki onun yüznden intar ettim cocuk bi süre sonra üstümden ilgisini yine çekti simdi beni nasıl bekler ki 1 sene
    sende aklını başına al vazgeç sana karşılık vermiyorsa değermi intihara üzülmeye, ki sanmıyorum unutursun 3 -5 ay sonra hergün böyleleriyle uğraşıyorum :D

  8. 8
    kelebeğim
    Yeni Üye
    ya lütfen yardım edin fikrinize çok ihtiyacım var

    hergün böyleleriyle uğrasıyorum derken ne demek istedin anlamadım ama unutmak senn dediğin gibi kolay olsaydı 9 ay içinde coktan unutrdum

  9. 9
    Gölge Adam
    Usta Üye
    Alıntı kelebeğim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya lütfen yardım edin fikrinize çok ihtiyacım var
    fikir değilde tavsiye olabilir

    kendini kandırıyorsun güzelim zaten anlarsın zamanla değermi bunun için üzüldüğüm diye.. benden bu kadar :D selametle hayatta başarılar:):D

  10. 10
    izmir_bornov
    Yeni Üye
    yaa sen sayet gözülsen bosver baska birisin bulursun ben sevgilimden ayrıldığımda 2 hafta unutmaddım ama zaman gecit ve unuttum bosver o senle ilgilen miyorsa .sen baska birini bulduğunda zaten onu unutursun

  11. 11
    cansel06
    Usta Üye

    --->: fikirleriniz çok önemli!!

    Reklam



    Alıntı kelebeğim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben bi çocuk yüzünden okulu bıraktım ama bi daha ki seneye dönmeyi düşünüyodum ikimizde tekrar 10. sınıftan başlayacaktık ama o sınıfı geçti şimdi ben ne yapmalıyım:(:confused:
    Aşkını anlıyorum ama ilk önce düşünmen gereken okulunu bitirmek ve geleceğini düşünmek olsun

    Sana değer vermeyen birini sevmek sana üzüntüden başka bişey vermez.
    aslında çok şey yazarım ama aşkın gözü kördür belki yazdıklarım sana boş gelebilir...

  12. 12
    kelebeğim
    Yeni Üye
    umarım yaptığımız hiçbişey için pişman olmayız
    tavsiyelerin için teşkkrler

    etrafımdakilerde kimse için deymez diyo ama napcağımı bilmiorum çok zor durumdayım
    :(:(

Konu Kapatılmıştır
1. Sayfa 12 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi