Arkadasıma NasıL bir tavır sergiLemeLiyim ?

+ Yorum Gönder
Üyelere Özel ve Özel Yaşamdaki Sorunları Bölümünden Arkadasıma NasıL bir tavır sergiLemeLiyim ? ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    Pcko Kı
    Yeni Üye
    Reklam

    Arkadasıma NasıL bir tavır sergiLemeLiyim ?

    Reklam



    Arkadasıma NasıL bir tavır sergiLemeLiyim ?

    Forum Alev
    ArkadasLar, Merhaba. SoruLar ve cevapLar böLümünüze Derdimi anLattıgım bir konu açmıştım ama buLamadım haLi iLe Cevap yazdınız mı onuda biLemiyorum. O yüzden foruma ziyaretci oLarak girmeyi bırakıp Üye oLdum sitenizi Begendim.

    Gecen sene bir arkadasım vardı onunLa o kadar iyi anLasırdık ki, kimse bizi ayıramazdı.Yedigimz-Ictigimiz ayrı gitmezdi Bi tenefüs ayrı doLassak Bize geLip " Küstünüz mü " diye biLe sormadan " Niye küstünüz "derLerdi. Birbirimize hep sır verirdik BEraber agLar beraber güLrdik. Cok asırı bagLıydık birbirimize. SırLarımızı anLatırdık birbirimize.. Ama bu sene ona bisiyLer oLdu, bizm sınıftan baska bi kızLa takıLmaya basLadı bni dısLamaya basLadı ve Bana surekLi " Senin cıvıkLıkLarını cekemem " diyo. " OLgunLas " diyo. Ama herkes bana cok oLgnsun dio. AraLarına aLmıyo SeLam bLe vermiyo. Simdiki arkadasıyLa bi ara küstü. Bende o yaLnız kaLmasın diye onLa iLgiLenmeye derdini dinLemeye basLadım. OnLa takıLıyodum. Ne yaLan söLiim cokta mutLu oLuyodum. Gecen hafta bi arkadasa " Nereye gitsem Oraya geLio " demis. Cok kırıLdım ama beLLi etmedim moreLi bozuktur dedim ustune gitmedim. KızLa barıstıLar ve ben arayı bozan oLdum yeni arkadasının gozunde . OnLada küsüm. Ama bnm üzüLdügüm eski arkimLe aramın Soguması. OnLa küs degiLim ama beni dısLıyo. ArkadasLar ben onun gözünden nasıL " bOs bi kisiLik " OLmaktan kurtuLucam ? Yardım edin Lutfen. :(:(:(:(:(



  2. 2
    aybuke
    Usta Üye

    --->: Arkadasıma NasıL bir tavır sergiLemeLiyim ?

    Reklam



    Sana neden böyle yaptığını asla bilemeyiz ama kesin birisi aklına girmiştir.Her arkadaşlım ve dostlukta bu tür şeyler olur.Birisi gelir ve bütün herşeyi bozup gider.Bunu söylemeyi pek sevmiyorum ama "zaman" herşeyin ilacı gerçektende.Beklemek en iyisi.Sonuçta bi zamanlar senin yanında olan bi kişi bi kalemde silip atamaz.Umutsuzluğa kapılma derim.Sen içini ferah tut.Herkes eskinin kıymetini geç anlar.







  3. 3
    Pcko Kı
    Yeni Üye
    Sen çok iyi nyetLi birisn anLadım SağoL canım. Ama ben onun gözünde nasıL yükseLicem ona nasıL bi tavır koymaLıyım ki beni özLesin?







  4. 4
    aybuke
    Usta Üye
    Başkalarıylada onun gibi mutlu olmaya dene olamasanda mutluymuş gibi görün.Belki bunları görünce özler seni ve yaşadıklarınızı.

  5. 5
    Pcko Kı
    Yeni Üye
    Deniycem saoL canım :)

  6. 6
    aybuke
    Usta Üye
    Rica Ederim.ForumAlev Olarak Her Zaman Burdayız.Her Türlü Sorununda Sana ve Diğer Üyelerimize Seve seve Yardmcı Oluruz.Umarım Aranız En Kısa Zamanda Düzelir.

  7. 7
    surgeon35
    Üye
    bence senin arkandan böyle konuşuyorsa demekki geçen senede sadece başka birisi olmadığı için seninle öyle sıkıydı ve yeni birisini bulunca sana ihtiyacı kalmadığını düşünüyor.bence böyle biri için hiç uğraşma.ama onun geçen sene sana karşı samimi olduğunu düşünüyordsan bekle.

  8. 8
    Pcko Kı
    Yeni Üye
    Hayırne olduysa bu sene oLdu ona. %1oo eminim. Biz kanka kardeşten öte aynı bedende gibydik. Herseyimiz uyusuyodu...

  9. 9
    TatLı_Tweety
    Üye
    oNunLa konuşmayı dene..!

    Bunun Bir sebebi vardır emin ol ki..!


  10. 10
    LoveNess
    Bayan Üye
    Herşeyin bi İlacı vardır diye düşünüyorum. Bende çoğu arkadaşımdan koptum ama hala aramız iyi. Hayatından şimdiye kadar çok " kanka" "kardeş" ve "dost" geçmiştir. Hepsiyle zamanla biraz koparsın ama hala onları seversin. O sana istediği gibi davransın sen onu seviyorsun ve arkadaşın olarak görüyorsun bu sana yetmeli. Bazen duygu ve düşüncelerimiz tek arkadaşlarımızdır. Gözyaşlarımız ise onlarla dertlerimizi paylaşmaktan ibarettir. ALLAH Herşeyin hayırlısını nasip eder ;)

+ Yorum Gönder
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi