+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 SonuncuSonuncu
Bilgisayar Dünyası ve Program Arşivi Bölümünden Sen konuş bilgisayarın yazsın... ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    cxc_007
    Üye

    Sen konuş bilgisayarın yazsın...

    Sen konuş bilgisayarın yazsın... Forum Alev
    Arkadaşlar bu program türkçe dilinide destekliyor.çalışması için Vb run time dosyalarınıda yükleyiniz.

    http://www.bandwidthsaver.com/downloads/vexp007.zip


    Vb run time : http://regchi.temir.com/islem.asp?indir=VBRunTime








  2. 2
    jehro
    Yeni Üye
    keşke biraz açıklama yapsaydın arkadaşım paylaşım için tşkler

  3. 3
    ORKUN
    Usta Üye
    Teşekkürler,bilmeyenler için biraz daha detaylı açıklama yaparsan faydalı olur..

  4. 4
    mardinli
    Yeni Üye
    sevgili şeyda bunun seri numarası var mı.varsa mailime gönderebilirmisin.tşk ederim

  5. 5
    zombie_6
    Emekli
    program hakkında detaylı bilgi verirsen sevinirim...ellerine sağlık

  6. 6
    SHADOW
    Üye
    dostum programı indirecem ama açıklama yapmamışşın...

  7. 7
    Jesus
    Yeni Üye
    emek icin tesekkurler ama ben pek begenmedim konustugunu yazmiyor :( konustugunu waw olarak kaydedeceksin sona acacaksin o da yazıya dokecek uzun hikaye gibi :)

  8. 8
    azrail_28
    Yeni Üye
    saolsın güsel paylaşım ama bişey sorcam her yerde gcerlimi mi bu word de fln yoksa sadece msn demi geçerli aydınlatırsan sevinirim

  9. 9
    ceren62
    Yeni Üye
    sayın aykac15, sizdeki hangi program linki verin bakalımda hangisi hpş ise onu indirelim. birde güveniliemi acaba.sadece word demi kullanılıyor. internet forum siteleri içinde geçerlimi bu yazdıklarınız.selamlar.

  10. 10
    temizkan
    Üye
    aykac15 sendeki program tam sürüm ise onuda bir görelim bence. Bu arada paylaşım için çok teşekkürler güzel bir program. Yazı yazmaya son..

  11. 11
    mirliva
    Yeni Üye
    Çok güzel bir program,teşekkürler
    Bu tür programlar geliştikçe ortalama bilgisayar kullanıcılarının klavyeye ihtiyacı kalmaz.Klavyesiz lap topları bi düşünsenize.Çok güzel olur bence.

  12. 12
    kubilay_47
    Yeni Üye
    Program hakkında bilgi;

    Arkadaşlar bu program sizin yapamadığınız yada yapmak istemediğiniz şeyleri konuşarak yaptırabilirsiniz.Örneğin;Müziklerden kenan doğuluyu aç dediğiniz de kenan doğulu şarkıları çıkar.albümünü söylersiniz örneğin çakkıdı direk şarkıyı açar.

    Yazıyıda çok hızlı bir şekilde yazabilirsiniz.!!klavyedeki tüm tuşları içermektedir.
    Programı çalıştırma;
    Önce programı aşağıdaki linkten indiriyorsunuz.

    www.tamindir/htlm/senkonuşbilgisayaryazsın/download/htlm
    programı indirdikten sonra açıyorsunuz.
    program açtıkdan sonra başlaya basıp mikrofonu işaretliyorsunuz.
    sonra programı kapatıyorsun ve sağ alt köşede saatin yanında duruyor artık başlayabilirsiniz konuşmaya.programı kapatmak istediğiniz de saatin yanında ki butona sağ tıklayıp kapatı seçiniz.


+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 SonuncuSonuncu