Arkadaşlar mikrofon hakkında sorun var

+ Yorum Gönder
Programlar ve Programlarla İlgili Sorunlarınız Bölümünden Arkadaşlar mikrofon hakkında sorun var ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    baypasa
    Üye
    Reklam

    Arkadaşlar mikrofon hakkında sorun var

    Reklam



    Arkadaşlar mikrofon hakkında sorun var

    Forum Alev
    beyler mikrofon aldım baska pcde denedim en ufak elımı cırpmammda mikrofon göstergesi artıyor ama benim pcye taktım bagrıırsan biraz daha yukses sesle ve yaklasınca bı sey dedıgınde cok azıcık mikrofon gostergesi artıyor yardım edın msnde zor konusuyorum sesın gıtmesı ıcın mici agzıma yaklastırıom ve sesım anlasılmıo bazen eee yakın tam agzımda
    benım pc pentıum 4 3000
    256 ekran kartı
    512 ddr
    ve son olarakta ses kartım onboard bu arada ses kartı onboard olana takmıstım butunmikrofonlar ole



  2. 2
    Bera
    Üye
    Reklam



    sağ alt tarafta başlat menüsünnün en sağında ses simgesi göreceksin onu tıkla üstte seçenekler göreceksin ordan özellikleri tıkla mikrofonu etkinleştir ve sesini kaldır msn için ise araçlardan ses ve görüntü kurulumu var ordanda yapabilirsin ama ilkönce baştakini yap







  3. 3
    Way_be
    Emekli
    Bu Konun vBulletin Bölümün De İşi Ne....







  4. 4
    baypasa
    Üye
    olmuyo acaba sorun neydenn beylerr bu arada replerınızıde unutmadım

  5. 5
    KemaaLL
    Emekli
    Alıntı baypasa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    olmuyo acaba sorun neydenn beylerr bu arada replerınızıde unutmadım
    saatin yanındaki simgeye tıklayarak açılan pencerede üstte seçenekler yazan yere gir.mikrofon kısmı aktif ise Seçenekler kısmında gelişmiş yazan bir yer göreceksin.oraya tıkla.mikrofonun ses ayarları altında gelişmiş yazan bir buton çıkacak o butona bas.orda bir veya iki adet çentik olacak onları işaretleyerek denersen ses düzeyinin arttığını göreceksin..


    eğer bunlara rağmen verim alamadıysan ses kartının driverlerini tekrardan yükle..


  6. 6
    gokhan1904
    Üye
    arkadaşım Senin Ses kartının çıkışlarında bi sorun olabilir mikrofonun kablolarını çıkarıp baştan tak :D

  7. 7
    baypasa
    Üye
    beyler olmuyooooo yenıden ses drıverlerını yukledım olmuyoo baska coızum nee lutfen yardım edın

  8. 8
    ridakiled
    Emekli
    önce mikrofonunu kırmızıya taktığından emin ol ses driverın eğer sound max ise stereo spearsı seç yeniden başlat yine olmassa buraya yaz başka bişey deneriz
    kolay gelsin

  9. 9
    yeminlisozlu
    Yeni Üye
    sorunun çözümü:
    sağ alt köşeden ses denetimi
    ni açtıktan sonra
    mikrofon kısmında gelişmiş ikonuna bas
    açılan sayfada altta 1 nolu (front panel microfon) işaretliyse işareti kaldır
    ses gelecektir...

  10. 10
    kadirozengiz
    Yeni Üye
    Kardeşş Bnmde Aynı sorunum vardı haLLettim Baqq Soundmax Control PaneLi varya onu tıkLaa görev çubuğundan perfences e girr o ayarlarının olduğu alan eğer ses sitemi kullanıyorsan 5.1 speaker fiLan işaretliyse kaldırr alttaki disable işaretinide kaldırr apyl de olacaqq

  11. 11
    gorengozler
    Üye

    --->: arkadaşlar mikrofon hakkında sorun var

    Reklam



    bendede ses hic gitmiyor karsi tarafin sesi geliyor realtek sildim yeniden yukledim yine ayni msn araclardan ses ve goruntu ayarina girdiyimde sina tikladigimda hic bi hareket olmuyor mikrofon gostergesinde hic oynamiyor neden olabilir

+ Yorum Gönder
mikrofon etkinleştirme,  mikrofonu nasıl etkinleştiririm,  mikrofonu etkinleştirme
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi