Biri sizin yüzünüzden ölmeye karar verirse?

+ Yorum Gönder
Ciddi Konular ve Seviyeli-Ciddi Konular Bölümünden Biri sizin yüzünüzden ölmeye karar verirse? ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    shekerkıss
    Üye
    Reklam

    Biri sizin yüzünüzden ölmeye karar verirse?

    Reklam



    Biri sizin yüzünüzden ölmeye karar verirse?

    Forum Alev
    aRkadasLaR esKi SewgiLinis simdiki sewdiği kısla barısmakicin sizden yardım istedi ve siz yardım etmediniz o kızla barısamadıı icin senin yüzünden ölcem dese naparsınıs???



  2. 2
    NesriN
    Usta Üye

    --->: ßiri sizin yüzünüzden ölmeye karar verirse?

    Reklam



    Takmam beni baglamaz cunku kendi nasil biriyse kizin karsisindada oyle olmali, baskasindan yardim beklememeli, cok aptalca geliyo bana

    ama baska bi durumda dese vede hakli olsa vicdan azabindan bende olurum








  3. 3
    DarK~AnqeL
    Emekli
    geber derim kısaca ne yalvarıcam:D







  4. 4
    hackeremin
    Emekli
    ya arkadaşım aklı yok mu bunun neden yardım istiyo ama ben böle bişi söliyim hiç biri için değmez bu davranış saçma sapan davranışlar yapmasın giden kaybeder die düşünün birazda

  5. 5
    prenses__90
    Üye
    yardım ederdim biraz naz yapardım ama.....

  6. 6
    catlak58
    Emekli
    Git geber derim ben mi dedim küsün diye ohh iyi hatta ölmene yardımcı olıym istersen derim

  7. 7
    _dlr7
    Yeni Üye
    qeBermeK isTiosaN sN biLirsiN aqlaMamI bekLemioDun hrlde... derdm

  8. 8
    selametler
    Emekli
    yardım ederdim ama





    ölmesi için:D

  9. 9
    aSsude
    Usta Üye
    Valla benden öyle bir yardım istemeye cesareti olur mu önce onu bi sorun bakalım :)

  10. 10
    €z€l
    Üye
    "sen zahmet etme ben seni öldürürüm canım"
    derdim heralde:P


  11. 11
    Rainman
    Emekli

    --->: ßiri sizin yüzünüzden ölmeye karar verirse?

    Reklam



    banane ya benim sorunummu ikna etmeye çalışırım olmazsa olmaz napiim harbiden ök...müş derim arkadaş çevremde öyle ezik insanlar bulunmuyor olsada ben arkadaş olmam zaten...:)

+ Yorum Gönder
5 üzerinden | Toplam : 0 kişi