Silkroad Private Server[Açık][Daha fazla Exp][Daha Fazla SoSun]

Konu Kapatılmıştır
2. Sayfa BirinciBirinci 1235 ... Sonuncu8Sonuncu9
Online Oyunlar ve Silkroad Online Bölümünden Silkroad Private Server[Açık][Daha fazla Exp][Daha Fazla SoSun] ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    ..rhytm..
    Yeni Üye
    Reklam

    --->: Silkroad Private Server[Açık][Daha fazla Exp][Daha Fazla SoSun]

    Reklam



    evet linklerde sorun yok arkadaşlar bu arada eğer bu resimdeki bölüme kadar tüm aşamaları tamamladıysanız veee diyelim ki yüklüyorsunuz ve %70 e KADAR YÜKLENDİ ama çıkmak zorundasınız merak etmeyin aynı yeri yine açınca yine aynı linkten 2 numaralı kutucuğa tıklayıp ordan tekrar indirirseniz eğer yine %70 den yüklemeye devam etiiğini görüceksiniz
    ForumAlev --->: Silkroad Private Server[Açık][Daha fazla Exp][Daha Fazla SoSun]

  2. 14
    abuz11
    Yeni Üye
    arkadaşlar herkes normal sro oynuo :S Benimde 80 lwl charım war hatta satılık ilgilenen warsa *************** eklesin


    Msn Paylaşımı Yasaktır.








  3. 15
    orhanonlen
    Yeni Üye
    indirdim 19 satte iner yaziyo:O







  4. 16
    emre67380
    Yeni Üye
    bence jsro oynamayın server neden boş diye sorarsanız söliyim charınıza 1 gün dahi girmesseniz charınız silinio ben söliyim bu arada private serverda sorun mu var açılmıo site felan orda 3 ile 10 gün arasında düzelcek demişler bi cevap verin plsss:(

  5. 17
    kiprme
    Yeni Üye
    Şimdi bu server Sro dan farklımı yani exp rate oranı fazlamı drop oranı falan fazlamı hepsi yoksa aynımı

  6. 18
    zafer123
    Özel Üye
    herkese kötü bir haberim var.... silkroad privet server mahkeme kararıyla kaldırılmıştır..

  7. 19
    deltaendam12
    Yeni Üye
    arkadaşlar bu prative açılmıyo bi baktım 913 mb yazıyodu bi yarım pls

  8. 20
    deltaendam12
    Yeni Üye
    Alıntı zafer123 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    herkese kötü bir haberim var.... silkroad privet server mahkeme kararıyla kaldırılmıştır..
    nasıl kaptıl yav :eek: peki ne zman açılcak :S

  9. 21
    thief1010
    Yeni Üye
    Reklam



    arkadaslar siteyi actim ama acilmadi nedenini sora bilirmiyim site yenileniyomu kapalimi lutfen cevap verin yukluyorumda bosuna yuklemiyim :(

    Of Of Kapalımı Sımdı Hala :(

  10. 22
    eRen
    Özel Üye
    Alıntı thief1010 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaslar siteyi actim ama acilmadi nedenini sora bilirmiyim site yenileniyomu kapalimi lutfen cevap verin yukluyorumda bosuna yuklemiyim :(

    Of Of Kapalımı Sımdı Hala :(
    Flood Yapmak Yasaktır.
    Hangi Siteden Bahsediyorsunuz.

    Silkroad Sitesiyse Açık.
    http://www.silkroadonline.net/


  11. 23
    puma00turks
    Yeni Üye
    ben sro gameyi indirdim açılmıyor bide şöle connet ayaraları die bişi vardı resimli yaptım onları ama launcher yok bende ne xxx yicem normal sro launcher var lütfen pm atın Msn Yasak!!!

  12. 24
    odun4141
    Yeni Üye
    arkadaşlar bu silahlar ilerki lwllerde farklı olomu pm atın.

Konu Kapatılmıştır
2. Sayfa BirinciBirinci 1235 ... Sonuncu8Sonuncu9
silkroad private server
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 3 kişi