fifa 2007 online oynamak nasıl ?? yardım

+ Yorum Gönder
Diğer Araçlar ve Soru ve Sorunlarınız Bölümünden fifa 2007 online oynamak nasıl ?? yardım ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    spy_bobo
    Emekli
    Reklam

    fifa 2007 online oynamak nasıl ?? yardım

    Reklam



    fifa 2007 online oynamak nasıl ?? yardım

    Forum Alev
    arkadaşlar hamachimde var fifa 2007 arkadaşımla online oynayamıyoz bileniniz varsa desin çok kolay diyolar ama yapamıyoz ???



  2. 2
    OR@L
    Usta Üye

    --->: fifa 2007 online oynamak nasıl ?? yardım

    Reklam



    Kendim oynamadım ama her yerde bu kaynak var inşallah işinize yarar.

    Hamachi Kurulum..

    Öncelikle hamachi programını download ediyoruzi.Burdan indirebilirsiniz.

    http://63.208.197.224:10080/files/Ha....0.0.61-tr.exe

    Daha Sonra hamachi programını kuruyoruz.Engelleme durumu olabilir,Güvenlik duvarını kapatın diyebilir bu sorulara evet diyerek cevap veriyoruz.Sonra programı çalıştırıp sol alttaki düğmeye basarak yani başlatma tuşu yeni bir nick alıyoruz kendimize.Ewt hamachi ile ilgili kurulum ve kullanımı bu kadar.

    Ağ oluşturma ve ağa katılma...

    Arkadaşlar ağ oluşturmak için en altta ikinci yani ortadaki tuşa tıklıyoruz ve ağ oluşturu seçiyoruz.Sonra üstteki kısma ağ adının ne olacağına ve alttaki kısmada şifrenin ne olacağına karar veriyoruz ve yazıyoruz.Sonra tamam dedikten sonra ağımız oluşuyor.Bu ağı başkalarına vererek onları ağınıza dahil edebilir oyunu artık oynayabilirsiniz.Ağa katılma işlemi ise başka birisinin kurduğu ağa girmektir bu kavram.Yine aynı yerden başka ağa katıl diyoruz ve üste karşınızdakinin verdiği ağ adını alt kısmada verdiği şifreyi giriyoruz.Olay bu kadar.

    Oyuna Başlama ve Oynama

    Ewt arkadaşalr öncelikle hamachiyi açıyoruz.Daha sonra karşımızdaki kişininde hamachisi açıksa sağ tıklayarak sohbet diyoruz ve oradan konuşarak herşeyi konuşuyoruz.Ve oyuna giriyoruz.Host olacak kişi ip adresini diğer kişiye veriyor ve kaydetmesini bekliyor.Bu ip adresi hamachiyi ilk açığımızda en üstte yazar.Bu arada eğer siz keydetmek istiyorsanız ip adresini Game modes-->Multiplayer-->Direct ip-->New diyoruz ve name yerine istediğiniz herhangi bir şey yazabilirsiniz.İp yerinede karşı tarafın ip adresini kaydediyoruz ve ok diyoruz.Sonra sağ tarafta listeden eklediğimiz kişinin üstüne tıklayarak onu seçiyoruz.Sonra windowsa dönüp örneğin 3'e kadar sayıyorsunuz ve aynı anda girip ki bu çok önemli kesinlikle aynı anda girin 2-3 saniyeden bişey olmaz ancak fazlasında girmeyebilir neyse girdikten sonra aynı anda ikinizde ip adresini ekleyen kişi connect'e eklemeyen kişi ise direk host'a tıklıyor ve oyuna giriliyor.Takım ayarları falan zaten bilindik şeyler.Bir önemli nokta ise kesinlikle ama kesinlikle oyun esnasında windowsa dönmüyorsunuz.Yoksa oyundan atıyor.Oyunu ram'i ve internet bağlantısı hızı yüksek olan kurarsa oyunu sorunsuz bir şekilde oynayabilirler.

    Lagsız(Takılmadan)oyunu oynamak için iki tarafında ayarlaması gereken özellikler.

    Görüntü ayarları : 800x600
    Hız : Fast
    ve Oyun ayarları.

    Zorluk : World Class
    Dakika : 6 Dakika







  3. 3
    spy_bobo
    Emekli
    teşekkürler arkadaşımla bi deneyelim biz bi kaç şey bilmiyoduk uygulamıyoduk işallah yaparız







  4. 4
    vuodu
    Yeni Üye
    arkadaşlar sitenizde yeni oldum için daha tam tanıyamadım oyüzden buraya yazıyorum calof cuthulhu nun baştaki görevlerin kasalı bölümde takıldım kaldım oynayan arkadaşlar varsa yardımcı olabilirmisiniz şimdiden teşekkürler

  5. 5
    OR@L
    Usta Üye
    Alıntı vuodu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar sitenizde yeni oldum için daha tam tanıyamadım oyüzden buraya yazıyorum calof cuthulhu nun baştaki görevlerin kasalı bölümde takıldım kaldım oynayan arkadaşlar varsa yardımcı olabilirmisiniz şimdiden teşekkürler
    Sevgili vudou öncelikle hoşgeldiniz. Bu tür yardım konularını

    buraya oyun bilgilerine açınız Yeni konu olarak. Çünkü burası fifa 2007 ile ilgili ama sizin oyun coll of cuthullu oyunu. iyi eğlenceler.

+ Yorum Gönder
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi