nfs most wanted ekran görüntüleri bozuk

+ Yorum Gönder
Diğer Araçlar ve Soru ve Sorunlarınız Bölümünden nfs most wanted ekran görüntüleri bozuk ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    dıllıç
    Yeni Üye
    Reklam

    --->: nfs most wanted ekran görüntüleri bozuk

    Reklam



    arkadaşlar lütfen cvp yazın
    ForumAlev --->: nfs most wanted ekran görüntüleri bozuk

  2. 14
    sinemacrazy
    Usta Üye
    ARK S.A ben most wantedi yükledim oyunu açtım oyun ekran görüntüleri bozuk sonra bazı arkadaşladan duydum oyunun ekran çözünürlüklerini 800 bilmem bişeye getir dei ama oyuna girdiğimde yazılar okunmuyo nsıl yapabilirim yardımcı olana anında (+rep veririm şimdiden tşklr


    A.s
    Menüdeki hiçbir yazımı okunmuyor yani görülmüyor?








  3. 15
    dıllıç
    Yeni Üye
    evet noolur yardımcı olun bi düzelsin istediğiniz repi anında atarım:(







  4. 16
    dıllıç
    Yeni Üye
    aslında bi oyuna bu kadar uylamam ama sınıftaa bi sevmediğim arkadaş var o bana hava atıyo bi düzelsin istediğinizi yaparım noolur yardımcı olun

  5. 17
    sinemacrazy
    Usta Üye
    Hiçbir yazı okunmuyorsa yapabileceğimiz birşey yok.Bu yamayı uygulayın bakalım görünecekmi.

    http://rapidshare.com/files/78287055..._rk_e_Yama.rar

  6. 18
    dıllıç
    Yeni Üye
    arkadşım tşk ederim bi çözüm yolu yokmu arkadaş bi resim koymuş bendede aynısı oluyo sence nasıl yaptı allah razı olsun sen:(den ginede yardımcı olan birtek sen varsın sağol kardeş

  7. 19
    sinemacrazy
    Usta Üye
    arkadşım tşk ederim bi çözüm yolu yokmu arkadaş bi resim koymuş bendede aynısı oluyo sence nasıl yaptı allah razı olsun sen:(den ginede yardımcı olan birtek sen varsın sağol kardeş
    Bakın üye ne demiş.

    kardeş yaptım ama yinede çalışmadı başka bi bilgisayara kurdum onda problem vermedi acaba bilg. damı bi sorun var

    Sizinkide aynı sorunsa demekki makinenizde ters olan birşeyler var.

    Directx i güncelleyin

    http://www.microsoft.com/downloads/d...1-442d8712d553

    olmazsa ekran kartı sürücülerinizi güncelleyin.


    Nvidia

    http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us

    ATI

    http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx

  8. 20
    dıllıç
    Yeni Üye
    benim dediğim kişi asterix adındaki kişi o resim kouymuş aynısı bendede oluyo noolur yardım

  9. 21
    dıllıç
    Yeni Üye

    --->: nfs most wanted ekran görüntüleri bozuk

    Reklam



    lütfen cevap yazın
    :mad:

  10. 22
    computer
    Özel Üye
    Niye ard arda mesaj atıyorsunuz ( Flood yapıyorsunuz )

    ------------------------------------------------------

    Burada herkes herkes'in cevabına elbet çözüm bulamaz veremez.

    Konuya gelince ilgili arkadaşlar gerekli çözümü sunabilirse verecektir..

  11. 23
    dıllıç
    Yeni Üye
    ark noolur cevap yazın asterix adlı arkadaş nasıl yaptın

  12. 24
    sinemacrazy
    Usta Üye
    Burada dediklerimi uyguladınızmı?

    Directx i güncelleyin

    http://www.microsoft.com/downloads/d...1-442d8712d553

    olmazsa ekran kartı sürücülerinizi güncelleyin.


    Kartınızın markası Nvidia ise;

    http://www.nvidia.co.uk/Download/index.aspx?lang=en-uk

    Kartınızın markası ATI ise;

    http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx
    Directx i kolayca girip indirebilirsiniz.Ekran kartı sürücüleri için markanızı öğrendikten sonra sayfasına girip işletim sistmi/kartınızın markasını/modelini seçtikten sonra indirin.

    Bilgisayarım/özellikler/aygıt yöneticisi/ekran bağdaştırıcılarına tıklayın açılan pencerede donanımı kaldır deyip varolan sürücüyü kaldırın ve indirdiğinizi yükleyin.

    Bunların hiçbiri olmazsa son çare;oyunu başka bir kaynaktan yükleyiniz.Yukarıda söylediklerim sadece bu oyun için değil tüm oyunlar için performans artışı sağlar.

    Buradan bu kadar yardımcı olabilirim.


+ Yorum Gönder
need for speed most wanted görüntü sorunu,  nfs most wanted görüntü ayarları,  nfs moat ewanted gorujtu bozuklugu,  nfs most wanted ekran sorunu,  nfsmw de görüntü bozuk geliyor
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi