Netim yavasladı

+ Yorum Gönder
Webmaster ve Sorunlarınız ve İstekleriniz Bölümünden Netim yavasladı ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    P®øƒєﻛﻛíøиαL
    Usta Üye
    Reklam

    Netim yavasladı

    Reklam



    Netim yavasladı

    Forum Alev
    arkadaslar son donemlerde bu yaklasık 1 ay oluyo netim cok yavasladı :(forumda konuları zor acıyorum turk telekomun adsl hız olcme testini yapıyorum sonuc 857 cıkıyo bu sonuc benım bıldiğim kadarıyla normal sizce hangi sebeplerden kaynaklanabilir bu sorun yardım edermisiniz arkslr tskler



  2. 2
    Reloladed
    Emekli

    --->: netim yavasladı

    Reklam



    Alıntı bulutlarin.pr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaslar son donemlerde bu yaklasık 1 ay oluyo netim cok yavasladı :(forumda konuları zor acıyorum turk telekomun adsl hız olcme testini yapıyorum sonuc 857 cıkıyo bu sonuc benım bıldiğim kadarıyla normal sizce hangi sebeplerden kaynaklanabilir bu sorun yardım edermisiniz arkslr tskler
    Net'in Yavaşladıysa Kabloları İyice Takın Ara Sıra Kablolar Yavaş Yavaş Çıkıyor ...

    Telefon'a Bağlarken Kabloları İyice Takınız ..

    Modemin Arkası Kablolar İyice Takınız ...

    Bence Sorunları Netin Hızlamaya Başlar ...

    İyi FORUMLAR ... :rolleyes:








  3. 3
    P®øƒєﻛﻛíøиαL
    Usta Üye
    tesekkurler ama kablolarda bi sorun yok arkadasım :S ne olabilir bu:mad:







  4. 4
    KemaaLL
    Emekli
    Alıntı bulutlarin.pr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tesekkurler ama kablolarda bi sorun yok arkadasım :S ne olabilir bu:mad:
    konuyu yanlış yere açıp yardım istersen çok fazla beklersin..konuyu açtığın yer webmaster bölümü.. burda bu sorununa cevap verilmez..

    sorununa gelince durum sana özel birşey değil.. herkes yaşamakta ve yaşayacakta.. telekomun en son 2 katına çıkardığı internet hızları başlıca nedendir. hiçbir düzenleme olmadan direkt olarak 2 katına çıktı hızlar şimdide aşırı yüklenmeler nedeniyle bölge bölge herkeste aynı sorun mevcut.

  5. 5
    P®øƒєﻛﻛíøиαL
    Usta Üye
    arkadaslar dowload hızım 2 aydan beri cok düşük su anda dowload yapıyorum aktarım hızı 6 kb/san bu normal mi? beni bilgilendirir misiniz? şimdiden teşekkürler

  6. 6
    Özgür
    Üye
    Alıntı bulutlarin.pr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaslar dowload hızım 2 aydan beri cok düşük su anda dowload yapıyorum aktarım hızı 6 kb/san bu normal mi? beni bilgilendirir misiniz? şimdiden teşekkürler
    cfoospeed programını kur download değerini düzenleyecektir. ve dnslerinin otomatikte olup olmadıklarına bak.

  7. 7
    P®øƒєﻛﻛíøиαL
    Usta Üye
    dns lerime nerden bakıcam anlatır mısın bana

  8. 8
    DereeN
    Usta Üye
    bide bunu dene belki yardimci olur
    http://www.yudumla.com/forum/interne....html?t=116024

  9. 9
    P®øƒєﻛﻛíøиαL
    Usta Üye
    Alıntı DereeN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu yöntemi yapmıstım ama pek yararı olmuyo ilgin için tesekkürler deren.

  10. 10
    mustafa_
    Yeni Üye
    ::::::::::::yorum yok::::):):=)

  11. 11
    DereeN
    Usta Üye

    --->: netim yavasladı

    Reklam



    Alıntı bulutlarin.pr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu yöntemi yapmıstım ama pek yararı olmuyo ilgin için tesekkürler deren.
    rica ederim bide buna bak bunuda yapmissan daha nedeyim:rolleyes:

    http://www.yudumla.com/forum/interne...eam-t2631.html

+ Yorum Gönder
5 üzerinden | Toplam : 0 kişi