Project1 virüsü

+ Yorum Gönder
Bilgisayar Dünyası ve Spy ve Virüs Haberleri Bölümünden Project1 virüsü ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    acacia
    Yeni Üye
    Reklam

    Project1 virüsü

    Reklam



    Project1 virüsü

    Forum Alev
    Saygıdeğer Arkadaşlarım
    çok önemli bi ricam olacak bilgisayara yeni format attım ve kafama göre yükledim okdar ince eledim sık dokudum ki yanlış bişe yapmayayım virüs girmesin bilgisayar yavaşlamasın diye ama olmadı yine girdi bi virüs hemde bu virüs anladığım kadarıyla kolay silinemiyor

    Soruum
    Virüs adı: Project1
    Belirtileri: Task manager da hiç bi işlem yapmamama rağmen o hep orda görünuyo kapıyorum bişe olmuyo ama bidaha ki açılışta yine çıkıyo karşıma

    çok tarattım araştırdım ama çözümünü bulamadım format atmak istemiyorum yardımlarınızı bekliyorum silelim şu illeti çok mutlu olcam

    Yardımlarınız için şimdiden Teşekkürler



  2. 2
    Small_Devil
    Özel Üye

    --->: Project1 virüsü

    Reklam



    1-) başlat/çalıştır/msconfig yazın daha sonra başlangıç sekmesinden eyt.exe yı bulun ve açılışta çalışmasını engelle deyin egerki eyt.exe dosyasını burda bulamas iseniz hiç bir işlem yapmayın.

    2-) Bilgisayarınızı tekrar yeniden başlatıp güvenli modda giriş yapın ve ctrl+f arama fonksiyonunda gelişmiş aramayla gizli klasörlerde vs ara secnegini seçin ve buraya eyt.exe adını yasın ve aramayı başlatın.Arama sonucunda eger boyle bır dosyayı bulursanız silin mutlaka.Ben buldum ve sildim şimdilik bir sorunum yok.ayrıca bu eyt.exe yanı project1 illetıyle uğraşırken kotamda hızlı bır artış oldugunu hissetim sanki.. ve kesinlikle böyle bir durumda kaldıgınızda yani dosyayı hala silemediyseniz bılgisayar kapalıyken mutlaka modemıde kapatınız..

    3-) başlat/çalıştır/regedit yazarak açılan bölümde ctrl + f yaparak aranacak kelimeye eyt.exe ve Project1 yazarak bulduğu dosyaları silebilirsiniz.

    Alıntı.

    -----------------------------------------------------------------------------------------

    Ad-aware ve nod32 programları bu virüs silmede başarılı diyorlar bir dene istersen bunları. ;)







  3. 3
    acacia
    Yeni Üye
    eyt.exe diye bişe söylediğiniz hiçbir yerde bulunamadı maalesef başka bir yolu olmalı:(







  4. 4
    saltunbas
    Yeni Üye
    Ad-aware ve nod32 programları bu virüs silmede başarılı diyorlar bir dene istersen bunları.
    NOD32 büyük ihtimalle işe yaramas ama diğerini bilmem... sn bi panda anivirüsü dene...

+ Yorum Gönder
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi