The Legend of Zelda: Twilight Princess (Nintendo Wii) Ön İnceleme

+ Yorum Gönder
Tanıtım ve Tam Çözüm ve İncelemeler Bölümünden The Legend of Zelda: Twilight Princess (Nintendo Wii) Ön İnceleme ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    InKusTe
    Usta Üye
    Reklam

    The Legend of Zelda: Twilight Princess (Nintendo Wii) Ön İnceleme

    Reklam



    The Legend of Zelda: Twilight Princess (Nintendo Wii) Ön İnceleme

    Forum Alev
    Link�in bu yeni macerada bizlere ne gibi sürprizler hazırladığını tam anlamıyla bilmiyoruz ama kahramanımız bu oyunda artık daha bir büyükçe. Zaten bildiğiniz üzere Zelda oyunları çıktıkça kahramanımız da bir gelişim gözleniyor; artık eski Link yok karşımızda. Karizmatik, uzun boylu ve yeşil kıyafeti üzerinden eksik olmayan bir Link ile maceraya atılacağız. Bu da kahramanımıza bakış açımızı biraz değiştirecek gibi...

    E3 2006 Nintendo Konferans�ında Nintendo �Wii� oyun görüntüleri ile karşımıza çıkan Zelda, grafik motoru açısından gerçekten de tatmin edici gözüküyordu. Videolarda ki gölgelendirmeler hemen göze çarparken, özellikle su efektleri gerçekten etkileyiciydi. Atmosfer de bir o kadar yerinde gibi duruyordu; tabii ki bunda grafiklerin payı oldukça büyük. Sonuçta oyunun grafik motoru değişmemiş, yine Wind Waker�da kullanılan oyun motoru kullanılmış, sadece bu motor yeni teknolojiler ışığında biraz geliştirilmiş. Bu nedenle Zelda oyucularının yine alıştıkları tarzda bir oyunla karşılaşıp, oyuna çabuk ısınabileceklerini söylemek pek de yanlış olmaz; ama paralelinde gelecek olan yeni kontrol sitemine alışabilecekler mi, bu da kafamızda şimdilik bir soru işareti olarak kalıyor?

    Oynanabilirliğe baktığımızda oldukça zevk verici, bizleri fazlası ile oyuna bağlayıcı bir oynanış barındıracak Twilight Princess. Özellikle ok atma sahnesi bir hayli eğlendirici görünüyor. Oyun bir önceki Zelda serisine göre daha yorucu ve daha düşündürücü olacak. Günlerce geçemediğimiz bölümler bizleri krize sokmaya yetecek! Bu yüzden gayet yaratıcı düşünmemiz gerekli. Örneğin Link bulunduğu yerden karşıya geçmek isteyecek ama hiçbir geçit bulamayacak. Bu durumda farklı şeyler deneyeceğiz ve etkileşim halinde olacağımız bir cisim arayacağız. Mesela ayağımıza iletken bir cisim geçirip yanımızda bulunan manyetik güç makinesi ile ayaklarımızı etkileşim haline getirerek karşı tarafa bu güç ile geçeceğiz.



  2. 2
    InKusTe
    Usta Üye

    --->: The Legend of Zelda: Twilight Princess (Nintendo Wii) Ön İnceleme

    Reklam



    Twilight Princess'ın, Wii çıkarmasının ilk plânları

    Bunun dışında her zaman doğrusal bir yoldan gidemeyeceğiz; zaten Legend of Zelda serisi hiçbir zaman düz bir yapıya sahip olmamıştır. Görüntülerden edindiğimiz kadarıyla, genellikle farklı girişler, kestirmeler, gizli bölmeler bulup ilerleyeceğiz. Aniden karanlık bir bölgeye girecek ve esrarengiz olaylara şahit olacağız? Bu alacakaranlık bölgede hafiften parlayan, ne olduğunu bilemediğimiz bir cisim bize canavar olarak geri dönüş yapacak ve bizleri bir hayli zor duruma düşürecek. Özellikle eli zincirli dev yaratık bizi bir hayli zorlayacağa benziyor.

    Tabii ki her zaman düşmanlar ile etkileşim halinde olmayacağız. Kendi halimizde hayatta kalabilmek için bazı uygulamalarda da bulunmak şart. Örneğin bir görevde balık tutmaya çalışacağız. Balık nasıl tutulur? Sorusuna dikkatinizi çekmek istiyorum. Eğer balık tutma deneyimi yaşamak istiyorsanız �Wii� nin devrimsel kontrol sistemi ile bunu gerçek gibi yaşayabilirsiniz; çünkü analogu olta mekanizmasındaki gibi çevirerek oltayı gölün derinliklerine salacak, kumandayı da öne doğru bir hamle yaparak misinayı denize atar gibi yapabileceğiz. Bu da bizleri gerçekten balık tutmuş kadar yoracak. Aynı zamanda yerde bulduğumuz değerli maddeler ile bir şeyler satın alabilecek veya elimizdeki değerli cisimleri satarak para kazanabileceğiz. Kısacası oyunda Link ile birlikte yorulacak, heyecanlanacak, eğlenecek ve strese gireceğiz. Uzun lafın kısası oyunu onunla birlikte yaşayacağız.







+ Yorum Gönder
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi