The Witcher (PC) Ön İnceleme

+ Yorum Gönder
Tanıtım ve Tam Çözüm ve İncelemeler Bölümünden The Witcher (PC) Ön İnceleme ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    InKusTe
    Usta Üye
    Reklam

    The Witcher (PC) Ön İnceleme

    Reklam



    The Witcher (PC) Ön İnceleme

    Forum Alev
    Yetişen tohum

    Uzun zamandır ortalıklarda dolanan bir isim var; The Witcher. Yapım, CD Projekt�e ait ve şu zamana kadar başka oyunları da yok. Yeni yeni açmaya başlayan, yeşillenen, meyve vermesi beklenen yeni dikilmiş bir ağaç gibi; ileride meyvesi toplanacak ve tadına bakılacak.

    The Witcher, Andrzej Sapkowski�nin yarattığı fantastik bir dünyayı ele alıyor. Sapkowski, Polonya�da oldukça meşhur ve tanınan ünlü bir yazar. Bir tarafında ışığın olduğu, ancak kasvetli, karanlık bir dünya yaratmış. Bu dünya derinliklere ve sırlara sahip. Sonuçta zengin bir içeriği var. Böylesi sağlam bir temelin ele alınıp, Witcher içinde kullanılması gayet doğal. Geralt adında gizemli ve geçmişi karanlık birini yönetiyoruz. Kendisi aslında istememesine rağmen, kehanetlere göre bir kurtarıcı. Hikaye oyun içinde ilerledikçe derinleşecek, hatta bazı ilginç sırlar ortaya çıkacak. CD Projekt, Andrzej Sapkowski�nin yazdıklarını oyun içinde kullanıyor, böylece ortaya güzel ve gizemli bir senaryo çıkıyor.



  2. 2
    InKusTe
    Usta Üye

    --->: The Witcher (PC) Ön İnceleme

    Reklam



    The Witcher, bir RPG oyunu, fakat aksiyonu da kotarılmış olacak. Ama çoğu oyunda olduğu gibi bir çizgiselliği yer almayacak. Yapacaklarımız bize bırakılıyor. Oyundaki görevler esnek yollardan halledilecek ki, artık nasıl bir yol kullandığımız bize bırakılmış durumda. Ana görevler yer alacak, ama ana görevler dışında yan görevler de olacak böylece. Kendimizi daha çok geliştirebileceğiz. Evet, bir RPG oyunu olduğunu ve Geralt�ın bir yaratık avcısı olduğu gerçeğini unutmamak lazım. Sonuçta yeteneklerimiz ve güçlerimiz yer alacak. Defansa dönük, atağa daha çok önem veren veya daha ortak bir koşulda kullanmayı bekleyen bir ağaca sahibiz. Geralt�ı istediğimiz yönde geliştirebiliriz. İstersek saldırı veya defansa daha çok önem veren bir karakter olabilir. Ama unutmamak lazım, sonuçta her geliştirdiğimiz stil veya gücün belli bir getirisi var. Kararlarımızı iyi derecelendirip, ona göre karakteri geliştirmek en mantıklısı olacak.

    Yapımdaki en güzel özelliklerden birisi, birçok RPG oyununa göre dövüşlerin sıra tabanlı olarak değil, tam tersine gerçek zamanlı olarak ekrana gelecek olması. Yapımcılar dövüş stilinin Diablo tarzı olmayacağını söylüyorlar. Hedefi seçip, üzerine sadece bir kere tıklamamız yeterli olacak. Böylece adamımız onunla dövüşmeye başlayacak. Tabii ki oyun içinde dövüşlerin tek düze geçeceğini sakın düşünmeyin. Her şeyden önce belirli kurallar içinde dövüşeceğiz. Elimizde bulunan silaha, üstümüzdeki zırha, gücümüzün seviyesine, diğer ayrıntılara göre karşımızdakine ne kadar zarar verebileceğimiz, onun bize ne kadar etki edebileceği, her şey belirli fonksiyonlar içinde şekillenecek. Dövüşlerde en dikkat çekici kısmı animasyonlar oluşturuyor. CD Projekt, dövüş animasyonları için Polonyalı kılıç ustası Marcin Zmudzki�den yardım almış. Oldukça gerçekçi dövüşler ekranımıza gelecek. Animasyonlar Motion Capture teknolojisi kullanılarak, Polonyalı aktör Borys Szyc tarafından canlandırılmış durumda. Kısaca karakterlerin gerçekçi hareketleri olacak







  3. 3
    InKusTe
    Usta Üye
    Hasat zamanı

    Bioware�in, Aurora grafik motoru The Witcher�ın grafiksel yönünü canlandırıyor. Aurora�nın tabii ki geliştirilmiş bir versiyonu kullanılıyor. Elden geçirilen ışık efektleri, çevresel dizayn, kaplama kalitesi vs... sonuç olarak motor üstünde bir hayli değişiklik yapılmış. Modifiye yapılan Aurora kesinlikle iyi iş çıkartmış. Gelen ekran görüntüleri ve videolar buna işaret ediyor. �Criterion's Karma� fizik motoru ise, işin fizik kısmında görevli. Karma ile birlikte atmosfer daha gerçekçi bir hale gelecek.

    The Witcher, 5 ana bölümden oluşacak ve Sapkowski'nin yarattığı fantezi dünyası, kendisine has olan mimarisiyle ekrana gelecek. Büyük şehir Vyzime, Temerian krallığına ait eski Mayena kalesi gibi birçok ilginç yer bunların arasında. Gittiğimiz şehirlerde veya diğer yerlerde birçok karakterle ve yaratıkla karşılaşacağız. Onlarla etkileşime gireceğiz. NPC'lerden yan görevler alabilecek veya ana görevimiz ile ilgili önemli detaylar öğreneceğiz. Ayrıca bazı kilit karakterler yer alacak ki, bunlar gidişat için önemliler.







+ Yorum Gönder
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi