Warhammer 40K: Soulstorm (PC) Ön İnceleme

+ Yorum Gönder
Tanıtım ve Tam Çözüm ve İncelemeler Bölümünden Warhammer 40K: Soulstorm (PC) Ön İnceleme ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    InKusTe
    Usta Üye
    Reklam

    Warhammer 40K: Soulstorm (PC) Ön İnceleme

    Reklam



    Warhammer 40K: Soulstorm (PC) Ön İnceleme

    Forum Alev
    Warhammer dünyasına geri dönüyoruz

    Dawn of War gerçekten kaliteli bir stratejiydi. Benim gibi Warhammer fanlarını anında kendine çekti. Yapılan savaşlar, çoklu oyuncu kapışmaları derken, oyunun başarısı üstüne Relic ek görev paketi Winter Assault�u piyasaya çıkardı. Winter Assault�la beraber single player�da 2 yeni campaign oynama imkanı oldu. Ayrıca Imperial Guard yeni ırk olarak oyuna ekleniyordu. Winter Assault�taki çarpışmalar süredursun, bu sefer Dark Crusade el altından geliştirildi. Necron�ların çekiciliğiyle Dark Crusade geçen sene beni bilgisayar başında az sabahlatmadı. �Hadi şu görevi yapayım, şu savaşı yapayım� derken bir bakmışım hoca sabah ezanını okuyor. Bunu daha önce de Warhammer 40K: Dawn of War ve diğer ek görev paketi Winter Assault�da yaşamıştım. Uykusuz gecelerin nedeni, birçok oyuncunun belalısı Warhammer, yeni ek görev paketi Soulstorm�la geri dönüyor.

    Hatırlanacağı üzere Dark Crusade�den sonra ortalıklarda dedikodular yayılmıştı. Söylentiye göre Warhammer�a 2007 içinde 2 yeni ek görev paketi daha gelecekti. Relic�ten yeni paketler hakkında bir açıklama yapılmadı, bu konuda uzun bir süre ses seda da çıkmadı. Ama sonunda bombayı patlatıp, Soulstorm müjdesini verdiler. Ek paketle ilgili bilgilere gelecek olursak. Önceki ek paketlerle beraber oyunda; Chaos, Eldar, Imperial Guard, Necrons, Orks, Space Marines ve Tau Empire olmak üzere 7 farklı ırk bulunuyordu. Soulstorm�la beraber bu sayı dokuza yükseliyor. Dark Eldar ve henüz açıklanmayan bir ırk daha Warhammer 40k�ya katılacak.

    Dark Eldar�lar başına buyruk bir ırk olarak lanse ediliyor. Oldukça agresif ve saldırganlar. Dark Eldar�ların en büyük özelliği ruhlar üzerinde olan uzmanlığı. Kendileri düşmanlarının ruhlarını tüketiyorlar. Şöyle ki, herhangi bir savaş sonrasında meydanda sadece Dark Eldar ırkını oynayan oyuncuların görebileceği, düşmanlara ait �Soul Essence� yani ruh özleri kalıyor. Dark Eldar ırkı bunları toplayarak, oyunda olmayan kendilerine ait üçüncü bir kaynak yaratıyor. Bu kaynağı yetenekleri için, kendi ihtiyaçları için kullanıp harcıyor. Bu özellik en başta diğer ırklara karşı bir üstünlük veya dengede bozulmalar yaratabilen bir faktör olarak gözükebilir. Ancak durum böyle değil, tam tersi olarak dengede hiçbir şekilde bozulmaya neden olmayacak.



  2. 2
    InKusTe
    Usta Üye

    --->: Warhammer 40K: Soulstorm (PC) Ön İnceleme

    Reklam



    Acımasız savaşlar bitmiyor, Soulstorm'la yeniden başlıyor.


    Relic�in yapımcısı Jonathan Dowdeswell, oyunla ilgili olarak yeni ünitelerin dengeyi bozmayacağını ve dengeyi koruyacağını belirtirken. Yeni ünitelerin olmasıyla beraber eski ünitelerin oynanmayacak olmadığını, tüm hepsinin yine kullanılacağını söylüyor.

    Havadan destek

    Soulstorm�da olan yeniliklerden biri artık hava ünitelerinin oyunda yer alması olacak. Hava üniteleriyle haritada gidilemeyecek kısım kalmayacak. Yani artık karanlıkta kalan kısım yok, haritanın istediğimiz yerine gönderebileceğiz. Ancak hava ünitesinin gelmesi Necron�lara yaramayacak. Çünkü hava desteği Necron�lar için geçerli değil. Yapımcılar bunun nedeni olarak Necron�ların 60 milyon yıldır yeraltında olmasından kaynaklandığını söylüyorlar. Ancak diğer ırklarda hava ünitesi bulunacak.

    Yapımda dikkat çekici asıl noktayı çoklu oyuncu oluşturacak. Bilindiği gibi Warhammer 40K: Dawn of War ve ek paketlerinin multiplayer�ını oynayanlar epey var. Gelelim meseleye artık, Battlefield 2 stili gibi bir ödül sistemi geliyor. Artık Multiplayer�da oynadığımız maçlardaki başarımıza göre madalya kazanacağız. Soulstorm, Kauvara isimli bir yıldız sisteminde geçiyor. Kauvara, 31 bölgenin yer aldığı 4 gezegen ve 3 aydan oluşuyor. Her bölgenin stratejik konumlarının önemli olduğu söyleniyor.

    Yeni bir proje neden olmasın?

    Yapımcı Jonathan Dowdeswell, grafik motoru üstünde çalışmaya başlamadan önce neyi nasıl yapacaklarını düşündüklerini ve planladıklarını belirtiyor. Oyunu geliştirirken ayrıca kendilerinin de test ettiklerini ve yapımcı oldukları gibi oyuncu olduklarını da vurguluyor. Yeni fikirlere açık olduğunu belirten Jonathan, oyunun başarısına göre devamının da gelebileceğini sözlerine ekliyor. Yani Soulstorm�dan sonra belki yeni bir ek görev paketi de görebiliriz. Ama bu oyunun sonucuna bağlı olacak, fakat daha evvel ki paketlerin başarısını göz önüne alırsak, Soulstorm�un kötü bir sonuç yaratacağını sanmıyorum. Oyunda 9 farklı ırkın olmasıyla oynanışın köreleceği, çok ırkın olmasının dezavantaj getireceği yorumunda bulunanlar var. Yapımcılar ise 9 farklı ırkın olmasıyla dengenin ve oyunun bozulmayacağını belirtiyorlar. Hatta farklı ırklarla oynamanın çok daha zevkli olacağı görüşündeler.







+ Yorum Gönder
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi