+ Yorum Gönder
Cep Telefonu ve Telefon Oyunları Bölümünden Assassin's Creed HD 3D Games v1.00.8 ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    DDeBBuS
    Emekli

    Assassin's Creed HD 3D Games v1.00.8

    Assassin's Creed HD 3D Games v1.00.8 Forum Alev
    Assassin's Creed HD 3D Games v1.00.8



    Assassin's Creed, 3 boyutlu hd teknolojisiyle yapılmıs süper bir oyun.

    Özel hareketler çeşitli kamera açılarıyla dolu tam 23 bolümlük bir oyun
    6 farklı silah seçenekleriyle tam anlamıyla adeta tam bır pc oyunu

    Nokia N82 ve N95 8GB telefonlarda denenmiştir.

    Boyut: 5.02 MB









  2. 2
    Ziyaretçi
    eline emegine saglik benim nokia e51 var calisiyor

  3. 3
    saltunbas
    Yeni Üye
    e50'ye atcam n95 ounlarını kaldırıo ama inş. buda çalışır.... çook saol

  4. 4
    lastbreath66
    Yeni Üye
    Bbenım N73 Var Onda Calıso Mukemmel 3 Boyutlu Bı Oyun Hekese Tavsıye Ederim

  5. 5
    DDeBBuS
    Emekli
    Alıntı XReturnS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    off rapid girmiyor fck:)
    Alternatif MediaFire linki eklendi. Şimdi sizde indirebilirsiniz.

    Kolay gelsin.

  6. 6
    Oezcan30
    Yeni Üye
    selam arkadas suan level 9 mission 1 deyim "der kelch" orda takili kaldim, bu oyunun komplettlösungu yokmu handy icin yardimci olursaniz sevinirim.

  7. 7
    Oezcan30
    Yeni Üye
    Selam bu oyunu komplett bitirdim 11 nci levelde bitiyor, harika oyunmus ya keske fazla leveli olsaydi, buna benzer oyunlari herzaman bekleriz..

  8. 8
    psychcopty
    Yeni Üye
    alternatif link nerede acaba bulamıyorum bi yardım ederseniz sevinirim

  9. 9
    _kerem_
    Yeni Üye
    n80 de neden çalıştırmıyor acaba bilen var mı? oyun yükleniyor açınca açılır gibi oluyor ama kapanıyo diğer 3D hd oyunlarıda aynı şekilde kapatıyo N73 açıyo bu N80 niye açmıyo ya

  10. 10
    DDeBBuS
    Emekli
    n80 de neden çalıştırmıyor acaba bilen var mı? oyun yükleniyor açınca açılır gibi oluyor ama kapanıyo diğer 3D hd oyunlarıda aynı şekilde kapatıyo N73 açıyo bu N80 niye açmıyo ya
    Nokia N80 telefonda Symbian OS v9.1 telefondur. Ama ekran çözünürlüğü 352 x
    416'dir.

    Bu oyun, 240x320 desteklidir. Ekran çözünürlüğü desteklemiyor olabilir. Sürekli aynı hataları alıyorsan eğer sorun büyük ihtimalle oyundaki ekran uyumsuzluğundandır.

  11. 11
    _kerem_
    Yeni Üye

    --->: Assassin's Creed HD 3D Games v1.00.8

    diğer bütün oyunları 240x320 den 352x416 ya dönüştürüyorum bunu yapamıyorum bi türlü ya :( Bunun 352x416 uyumlu olanı var mı?

  12. 12
    the_falcon
    Yeni Üye
    bu oyunu bi kaç sitede daha buldum ama hep kırık linkti çok sağol buldum bunu sonunda

+ Yorum Gönder
assassins creed 3d os9.3