DR.MATRİX

+ Yorum Gönder
7. Sayfa BirinciBirinci ... 467810 ... Sonuncu8Sonuncu9
Üyelere Özel ve Üyelerimiz Hakkında Bölümünden DR.MATRİX ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 73
    §irin_§ey
    Yeni Üye
    Reklam

    --->: DR.MATRİX

    Reklam



    yardımcı olduğu zamnlar oluyo ve bizi her zaman güldürmesini biliyo Allah gönlüne göre versin


    Sayfa Yedide --->: DR.MATRİX Yazıyı Okumaktasınız

  2. 74
    Berrak2
    Emekli
    Muhammed abim:)
    Yardım etmeyi çok seven ve başarabilen yüreği tertemiz bir abim (:
    İnşallah onun sayesinde adsense reklamlarını alıcam :D
    Herşey gönlünce olsun..
    Rabb'im yolunu açık etsin..


    Adminiye..


  3. 75
    Zeyzep
    Emekli
    bende daha tanışmadım ama tanışmayı isteerim sadece yolunaçık oldun muhammed abi diyebilirim :)

  4. 76
    >pınar<
    Üye
    Çok fazla muhabbetimiz olmadı ama kibar biri olduğunu belli etti..
    Ayrıca duyarlı bir kardeşim..


    Umarım hep mutlu ve sağlıklı olursun..
    Huzurlu olabileceğin yollardan geçmen dileğiyle..


    :)


  5. 77
    bluecloud
    Usta Üye
    İyi birisi...arada sırada sinir etsede...;)Allah heşeyi gönlüne göre versin..

  6. 78
    Crazy_Girl1
    Üye
    Çok iyi bir abim Pek çok KOnuda bana yardımı olmustur:)
    Umarım hep mutlu ve sağlıklı olursun..
    Huzurlu olabileceğin yollardan geçmen dileğiyle.

  7. 79
    _MeLL_
    Bayan Üye
    Dr'm :)
    O Maximum Denecek Derecede Komik Biri :p

    Bazen Bana Tuhaf Şakalar Yapar..
    Ama Yine de Çok Seviyorum Onu..
    Kimseyi Kırmayı ve İncitmeyi Sevmez.
    [Ayrıca Kendini de Çok Beğenir Ayrı Konu] :p
    Hayatında Mutluluk Paçanı Hiç Bırakmasın !
    Sen Hep Böyle Gül Kardeşim :)
    Herşey Dilediğin Gibi Olsun !

    кŦєเภ - รคς๓คlเςђє


  8. 80
    Kadir
    Özel Üye
    Kendisiyle tanıştım çok iyi kalpli, dürüst ve cana yakın bir kişiliği var.

    Artık bizde kardeşiz.

    Yüreğin kadar yakın olan kardeşin.

    Kadir:


  9. 81
    jncll
    Bayan Üye
    Evet bizde yeni tanıştık ama kafa dengi biri gercekten:D
    Komikte yan(=
    Ee bu kadar kısı yorum yazmıs sevilmeyecek bırı degıl demekki(=
    Guzel sıcacık bır yuregı var(=
    Herkesle hemen arkadas olabiliyor(=
    Arkadas Canlısı diyebilirim yani bana karsı oyle ama yorumlardanda anlasıldıgı gıbı gercekten oyle(=
    Neyse..
    Cok uzattım....
    Daima mutlu olman dilegi ile...(=

  10. 82
    gamzeeyldz
    Usta Üye
    Muhammed kardeşim sen tanıdığım kadarıyla saygılı ve efendi bir insansın ayrıca sevecensin.
    ALLAH yolunuda bahtınıda açık etsin kardeşim.

  11. 83
    |¨MaD qİrL¨|
    Usta Üye

    --->: DR.MATRİX

    Reklam



    CümLeye NasıL BaşLasam BiLmiyorum...:P:D
    Yaa Matrix'i ÇooooKkk Seviyorummm...
    İyiKi Tanışmısım
    Tanıştığımız Günden Ber ÇoK İyi AnLaşıyoruz..
    HerKonuda..(:
    ÇoK YufKa YüreKLi Bence..:D
    HaLa Yasını SöyLemeyip Bana AbLa Demesine Rağmen...
    ÇoK CentiLmen Birisi..:D
    ALLah YoLunu AçıK Etsn..
    MutLuLuK Peşinden AyrıLmasın...:D
    AbLam Benim..:D
    (5.Sınıfa Gidiyor Benim Gözümde:D)


  12. 84
    RAP Çİ KIZ
    Usta Üye

    --->: DR.MATRİX

    Reklam



    az çok tanıdığım kadarıyla o çok iyi espiri ve çok başarılı biri hayatı boyunca iyi olmasını güzel şeylerle karşılaşmasını ve hem mutlu olmasını dilerim...=)

+ Yorum Gönder
7. Sayfa BirinciBirinci ... 467810 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 4 kişi