Gölge Adam

+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 2346 ... Sonuncu8Sonuncu9
Üyelere Özel ve Üyelerimiz Hakkında Bölümünden Gölge Adam ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 25
    muamma.şair
    Bayan Üye
    Reklam

    --->: Gölge Adam

    Reklam



    Gölge Adam;
    Tahsin abim,ustam forumda sevdiğim ve saygı duyduğum insanlardan biri.Yudumlaya üye olduğumda beni en çok uyaran yanlışlarımı görmemi sağlayan bana her konuda yardımcı olan iyi kalpli abim...;)

    Özellikle şiirleri çok güzel ve en önemlisi kişiliği.

    Az başını ağrıtmadım site yapmak için :D

    Senden öğreneceğim daha çok şey var.Allah'ım hakkında hayırlı olana kavuşmanı nasip eder inşallah abim herşey gönlünce olsun...;)



    Yudumla --->: Gölge Adam Hakkında Konu

  2. 26
    crazy_girl_13
    Üye
    Tahsin abim bugüne kadar tanıdığım en mükemmel insan:)bu forumda en sevdiğim üyelerden biridir
    o benim cana yakın tatlı dilli güler yüzlü yaptığım saflıklara sürekli gülen abim:)
    abilerin en iyisi en tatlısı en mükemmeli bi bi bitanesi:)
    Herşey gönlünce olsun abim Allah yolunu açık etsin
    (ezgi)


  3. 27
    Toprak
    Özel Üye


    O bir Gölge Adam Uçmaz Kaybolmaz Ama Onun En Üstün Yeteneği Dostluğudur :)

    Kardeşi çok severim yüreğinin ne kadar temiz oldugunu çok belli ediyor ...

    Forumda çoğu kişi tarafından sevildiğindende eminim ...

    Rabbim seni nefsine esir etmesin hep iman dolu yüreğin olsun ...

    Kal sağlıcakla kardeş ..

    toprak


  4. 28
    mynq
    Emekli
    Gölge Adam abi çok iyi , iyi yürekli bir abimizdir :)
    Tanımıyorum ama forumda sessiz fakat yararlı biri olduğunu düşünüyorum
    Allah bahtını,yolunu açık etsin ve hayırlı insanlarla karşılaştırsın
    Yüzünün gülücükleri eksik olmasın abi :)


  5. 29
    karadağlı.x
    Üye
    gölge adam (Tahsin) kardeşimi sadece konu vede yorumlarından tanıdığım kadarıyla seviyeli vede ciddi bir arkadaşımız..

    yolun vede bahtın açık olsun kardeşim...

    Rabbim yar ve yardımcın olsun...

  6. 30
    KAPLAN
    Usta Üye
    Tanımaya Ve Dinlemeye Değer Bır ınsan..

    Onu hep sevecegım Canım Abım..;)


  7. 31
    simal-yıldızı
    Usta Üye
    Çok fazLa tanımasamda Çok iyi Birine benziyo GöLge abi;)

    HerŞEy GönLÜnce oLsun ......ALLAH sahiBine ßağışLasın!...GöLgeLi abi:p

  8. 32
    Denizcan
    Usta Üye

    seviyeli ve olgun bir duruşu var bu özelliği herşeyi özetliyor



    her zaman böyle olmasını diliyorum kendinden


    :)

  9. 33
    ∂єℓi кιz
    Usta Üye
    kendilerini çok severim:o
    çok iyi biri sevecen cana yakın anlatılmaz biri ya (:
    Allah gönlüne göre versin
    umarım hayatın boyunca hep mutlu olursun
    kötülükler senden uzakta melekler hep başucunda olsun ...
    iyi forumlar ...

  10. 34
    jncll
    Bayan Üye
    Kendisiyle Tanışmıyoruz Ama Paylaşımlarından,Yorumlarından Ve Diğer Arkadaşlarımızın Onun Hakkındaki Düşüncelerine Baktığım Zaman Herkesin Sevgisini Kazanmış Bir İnsan...Tanımasamda Eminim İyi Yürekli,Sevecen,Saygılı,Yerinde Konuşan Bir Üyemiz..
    Tanışmak Kısmet Olur İnşallah..Dilediğin Herşey Senin,Yolun Açık Olsun:)

  11. 35
    ___x-ir___
    Üye
    Gerektiği zaman ciddi,seviyeli, gerektiği zaman da komik birisi :) pek fazla tanımıyorum ama yorumlarından ve konularından bunları çıkardım Gölge abi:):)
    Allah gönlüne göre versin..:)

  12. 36
    Raphael
    Bayan Üye

    --->: Gölge Adam

    Reklam



    Paylaşımları zaten bir harika eminimki kendiside öyledir.

    Allah herşeyi Gönlüne Göre Versin.


+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 2346 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 4 kişi