genç.bjk (cansu)

+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 2346 ... Sonuncu8Sonuncu9
Üyelere Özel ve Üyelerimiz Hakkında Bölümünden genç.bjk (cansu) ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 25
    YapRock
    Forumun Herşeyi
    Reklam

    --->: genç.bjk (cansu)

    Reklam



    Cansu Çok Şeker Biri ..

    Tatlı Dilli Bi Kardeşimiz ..

    Kendisini Uslubunu Çok Beğeniyorum ..

    Hep Yanımızda Olman Dileğiyle Canım Benim ..

    Allah Yolunu Açık Etsin ;)



    Yudumla --->: genç.bjk (cansu) Hakkında Konu

  2. 26
    Genç.bjk
    Bayan Üye
    Güzel Yorumlarınız İçin

    Çok Teşekkürler.


  3. 27
    navruz
    Üye
    evet sevgili kardeşim cansu çok şeker sevecen forumda herkezin sevgisini kazanmış birisi konulara katılımı ve yorumlarıyla dikkat çeken bi isim kendisine paylaşım ve yorumlarından dolayı teşekkürümü ona mangalda balık pişirerek etmiş olcam sevgilerimle mustafa abin ;)

  4. 28
    Genç.bjk
    Bayan Üye
    :)

    Yorumun İçin Saol Abi


  5. 29
    Genç.bjk
    Bayan Üye
    saolasın canım
    hepiniz saolun (:


  6. 30
    Hasan
    Özel Üye
    ben bu sevimli , başarılı ve temiz kalpli kız'a yorum yaptım biliyordum ama baktığımda yapmadığımı fark ettim :)

    vefalı , sevecen , başarılı ve çalışkan kardeşim benim , ALLAH yolunu açık etsin İNŞAALLAH.

  7. 31
    bluecloud
    Usta Üye
    Hala tanışmadık ama açtığı konular ve yorumlarıyla çok içten birisi...

    Rabbim yolunu her daim açık etsin...

  8. 32
    catlak58
    Emekli
    cansum benım bıtanedir cok sekerdır oyyyyyyy janm benım cok sefıorum onu

  9. 33
    merve20
    Üye
    Pek fazla tanımasamda forumda çok sevilen üyelerden birisi ( öyeledir zaten)..ALLAH (c.c) yolunu açık etsin..;);)

  10. 34
    Genç.bjk
    Bayan Üye
    Hepiniz Çok Saolun...
    Tanımadıklarımı da Tanıma Yolundayım...
    Tekrar tşk.ederim..


  11. 35
    Tenha2190
    Emekli
    Sevimli , kalbi temiz, benim gibi sınav derdi olan ufakmı ufak, şirinmi şirin emre abinin kardeşi :p yaşı ufak ama gönlü büyük.Ömrünün uzun, sağlıklı ve hep neşeli olması temennisiyle cansu kardeşim.Herşey gönlünce olsun..

  12. 36
    Genç.bjk
    Bayan Üye

    --->: genç.bjk (cansu)

    Reklam



    Tşk.Ederim...
    Herkese :)
    Tekrar Saolun...


+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 2346 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi