Forum_Küçüğü

+ Yorum Gönder
6. Sayfa BirinciBirinci ... 35679 ... Sonuncu8Sonuncu9
Üyelere Özel ve Üyelerimiz Hakkında Bölümünden Forum_Küçüğü ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 61
    xRockİnGirLx
    Süper Moderator
    Reklam

    --->: Forum_Küçüğü

    Reklam



    Hümeyra ;
    İlk Geldiği Günden İtibaren Samimiliğini Ve Sıcaklığını Koruyan , Zamanla Daha İyi Rütbelerde Adının Geçeceğine , Söz Verebilirim.

    Çok Tatlı , Saygılı , Anlayışlı , Hırslı Bir Kardeşimiz
    Bu Hırsının Ona İyi Şeyler Getireceğine İnanıyorum , En Gözde Kişilerden Biri Olmaya Aday , Zamanla Hersey Öğrenilir , Kavranılır , Alışılır , Uygulanır. Hümeyra Bu Ritmi Bozmadı.

    Burada Olsun , Reel Hayatında Olsun , Senı Yanlız Bırakmayacağım , Her Konuda Yanındayım Bundan Şüphen Olmasın Tatlım . Seviliyorsun :)

    Öptüm Cici Yüreğinden..



    Yazımız --->: Forum_Küçüğü Hakkındadır

  2. 62
    %RüMoŞ%
    Bayan Üye
    Hümeyra benim kardeşim:)
    2-3 gün önce kavga ediyorduk ama şimdi etmeyi bıraktık
    bugün pek bi şirin geLdi bana:)
    bazen çok tatLı oLuyor ama bazen gına getiriyor yani:D
    ama o benim kardeşim:p

  3. 63
    naberya?
    Bayan Üye
    xRockİnGirLx ;


    Seni gerçekten çok seviyorum .
    İyi ki Benimlesin Canım Ablacım :)
    Hep Benimle Kal .
    Bende Seni Öptüm (:
    Muuaaaaaaaaaaaaaaaaaaah . ;)



    %RüMoŞ%

    Teşekkürler Ablacım :)


  4. 64
    |¨MaD qİrL¨|
    Usta Üye
    İnsanLar bazen Tanıdığın gibi çıkmazLar..
    iLk güne aLdnmamak gerek :)
    Onun için YanLış tanıdığım ve yorum yaptığım yerLerdeki yorumLArımı editLiyorum:)
    Hümeyra'cım iLk mesajımı editLedim gibi :p

    önceLikLe Höjuu^^m şmdik :D
    Huju diiL HÖJUU

    Bebeğim , GüzeLim , Kuzum :)
    Her Açtığımda seLamLarıyLa msn'imi donatan xD
    içime Huzur katan meLeğim :rolleyes:
    Ne yazsam boş..
    cidden hissettikLerimi yazmam zor
    Çoook şey var içimde sana karşı :)

    YoLun açık oLsun..
    AbLaLık yapamadım kimiLerine değiştikLeri için ama
    Sana yaparım:)

    GüLşah"m , Rümoş^m , Höju'mmm
    3*Lüm
    :rolleyes::cool::p


    Nhn


  5. 65
    naberya?
    Bayan Üye
    Canım Ablacım , Seni Çok Seviyorum . İlk Güne Gerçekten Aldanmamak Gerek (:
    Yazdıkların İçin Teşekkür Ederim :)


  6. 66
    Hozukcan
    Emekli
    kendisiyle henüz yeni tanıştım çok sevecen , cana yakın biri.

    Allah yolunu açık etsin :)

  7. 67
    KuRBaN
    Özel Üye
    Çok şeker bi kardeşim..
    Bugün beni gördü muradına erdi sanırım :D
    Yolun bahtın acık olsun..


  8. 68
    Gülehasret
    Süper Moderatör
    Forum_Küçüğü

    biraz sabırsız aceleci hemen olmasını istiyor
    oda yaşın verdiği heycan :p
    Rabbim gönlüne göre versin


  9. 69
    Hasan
    Özel Üye
    çok soru sorması ile meşhur kardeşim.

    bunun dışında foruma katkısı bulunan üyelerimizdende bir tanesi.

    yaptığı paylaşımlar göz ardı edilemez , tabi bu seni şımartmasın. aynı azim ve şevkle paylaşıma devam ;)

  10. 70
    naberya?
    Bayan Üye
    Hepinize Ayrı Ayrı Teşekkür Ederim :)
    Sizleri Çok Seviyorum , İyi ki Varsınız .
    Çok Sağolun .;)


  11. 71
    Liothé__*
    Bayan Üye
    ayayayayaya (:
    Hümeyra'm AbLasının bitanési (:
    Bugün tanıştık ama herkes gibi oda çok cana yakın (:
    Çok biLgiLi ve oLdukça merakLı :p
    Ankara'ya geLicek inşallah gezdiricem onu :p
    Allah gönLüne göre versin BeBeğim (:
    PnaR~:rolleyes:


  12. 72
    BeRaT
    Emekli

    --->: Forum_Küçüğü

    Reklam



    Forum_Küçüğü
    Forumda ve Hayatında Başarılar Dilerim...
    Allah Yolunu Açık Etsin :)

+ Yorum Gönder
6. Sayfa BirinciBirinci ... 35679 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi