Googleden ziyaretçi gelmiyor yardımcı olurtmusunuz

+ Yorum Gönder
Webmaster ve vBulletin Bölümünden Googleden ziyaretçi gelmiyor yardımcı olurtmusunuz ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    myblueyes
    Yeni Üye
    Reklam

    Googleden ziyaretçi gelmiyor yardımcı olurtmusunuz

    Reklam



    Googleden ziyaretçi gelmiyor yardımcı olurtmusunuz

    Forum Alev
    vbulletine o kadar yabancı birisi değilim herseyinden anlamasamda yeterince bildigim var kendi sitem en üst sürümü ve her seyini yaptık ama googleden ziyaretçi gelmiyor bi yardımcı olabilirmisiniz google link falaln kayıt etmiyormu nedeni nedir bulamadım hala yardımınıza ihtiyacım var



  2. 2
    ORKUN
    Usta Üye

    --->: googleden ziyaretçi gelmiyor yardımcı olurtmusunuz

    Reklam



    http://www.google.com.tr/intl/tr/add_url.html

    Bu Adresten Google Siteni Kaydettir.1Hafta İçinde Kaydolur.

    Google'nin Siteni Rahat Taraması İçin Header'e Meta-Tag Eklemen Gerekir.Aşağıdaki Örneği Kopyalayıp Düzenle Ve Sitene Yapıştır.


    Kod:
    <TITLE>Forumun Adı Buraya</TITLE><meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1254">
    <META NAME="description" CONTENT="Ne Aranınca Çıkmasını İstiyosan Buraya Yaz">
    <META NAME="keywords" CONTENT="Site Açıklamasını Buraya Yaz">
    <META NAME="author" CONTENT="***OrKuN***,Yudumla.Com">

    Şimdi Sitemap Yüklemen Gerekir.Gsitecrawler(Buradan İndir)Yükle.



    Not: Resimde beLLi oLmamış ftp'ye atıLması gerek dosyaLar Robots.txt, gss.xsL, sitemap.xmL.


    Şimdiki kısım için GoogLe'dan bir hesabınız oLması gerekmektedir. Webmaster AraçLarı kısmından sitemap işLemine devam ediyoruz...



    Umarım Anlamışsındır.








  3. 3
    kovboy_18
    Emekli
    Bence Süper anlatmışsın çok sağol

    arkadaşda anlamıştır umarım..:rolleyes:







  4. 4
    myblueyes
    Yeni Üye
    arkadasım güzel anlattında benimm vbulletin en son sürümü, bu nu kuran kişi bana dedi buunda her sey hazır metataglar falalnn kurmaya gerek yokı sadece sitemap onuda ben kurdum m başka bişeye ihtiyacı yok googleyede ekledik ama benim domain geçen sene den kalma siteyi kapatmıştık uzunsüredir simdi açtık yeniden ama bu sefer googleden hiç gelmiyor ziyaretçi acaba benim le itibata geçebilirmisiniz msn yoluyla iyi bilen bi arkadasımız

  5. 5
    ORKUN
    Usta Üye
    Alıntı myblueyes Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadasım güzel anlattında benimm vbulletin en son sürümü, bu nu kuran kişi bana dedi buunda her sey hazır metataglar falalnn kurmaya gerek yokı sadece sitemap onuda ben kurdum m başka bişeye ihtiyacı yok googleyede ekledik ama benim domain geçen sene den kalma siteyi kapatmıştık uzunsüredir simdi açtık yeniden ama bu sefer googleden hiç gelmiyor ziyaretçi acaba benim le itibata geçebilirmisiniz msn yoluyla iyi bilen bi arkadasımız
    Msn Yolu İle Değilde Buradan Halledelim,Bilmeyenlerde Öğrensin.

    Google'a Tekrar Kayıt Ettirmeyi Denedinmi?


  6. 6
    myblueyes
    Yeni Üye
    denedik olmuyor gene bişey vaar analmadık orkun kardesim 1100 konu varnerdeyse sitede google hiç bi link benim siteden kayıt etmemiş iki hafta önce açılan siteye geliyor ziyaretçi benimkine hiç gelmiyor

  7. 7
    myblueyes
    Yeni Üye
    seninde herhalde bi siten var öylemi sanıyorum orkun kardesim

  8. 8
    DeStinA-
    Yeni Üye
    sende google a link at belki gelir ziyaretine:)
    ilk defa boyle bir sey duydum

  9. 9
    metropolis8886
    Emekli
    Alıntı myblueyes Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    denedik olmuyor gene bişey vaar analmadık orkun kardesim 1100 konu varnerdeyse sitede google hiç bi link benim siteden kayıt etmemiş iki hafta önce açılan siteye geliyor ziyaretçi benimkine hiç gelmiyor

    yanlış okumadıysam , binyüz konu demişsin...

    arkadaşım eğer bu 1100 değilde 11 000 bile olsa sitene öyle çok kişi gelmez...

    önemli olan sitendeki trafiktir ...

    sen en iyisi yerinde oturmaktansa , sitene faydalı olacak html ler yada php ler hazırla...

    frmalev deki eklentiler bölümüne çoook iyi göz atmalısın ...

    sonra sitendeki konu sayısını en az 30 binlere çıkarmalısın...

    vs.vs.

    ondan sonra google zaten sen istemesende seni ilk sıralara alacaktır..

    selametle.


  10. 10
    metropolis8886
    Emekli
    banlı değil arkadaşım , sadece 1 sonuç veriyor ,

    buda index çekmediğini gösterir ,

    yapılacak çok işin var, çok çok çalışmalısın...

  11. 11
    wody
    Emekli

    --->: googleden ziyaretçi gelmiyor yardımcı olurtmusunuz

    Reklam



    site:www.siteismi.com diye aradım hiç sonuç vermedi www silerek denedim o zaman bi sonuç verdi ondada içerik yok.sitede kapalı zaten

  12. 12
    metropolis8886
    Emekli
    yani konuyu gündeme getirmek istemezdim ama ,

    saçma sapan bir durum oldu ,

    adam siteyi açmıyor ama kalkmış , yardım istiyor ,

    eline 20 ytl geçiren site açıyor ,

    off off


+ Yorum Gönder
ziyaretci gelmiyor ne yanlis
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi