Rock Resİmlerİ...Şebo-hayko-duman-teoman-bariŞ Akarsu

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
Resimler ve Wallpaper / Resim Bölümünden Rock Resİmlerİ...Şebo-hayko-duman-teoman-bariŞ Akarsu ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    BeKooO...!!!
    Usta Üye
    Reklam

    --->: **-rock Resİmlerİ...Şebo-hayko-duman-teoman-bariŞ Akarsu...!!!-**

    Reklam



    sende amma sivri dilliymişsin be.......bölemi sölenir.....saygılı ol.....sende usta üye olcan böle konusuosun...saygılı olsan ii edersin.....sölediin kelimelere dikkat ed....LÜTFEN
    ForumAlev --->: **-rock Resİmlerİ...Şebo-hayko-duman-teoman-bariŞ Akarsu...!!!-**

  2. 14
    AyhaN
    Emekli
    kardeş yha kurban yok mu 'kurban' da koy bak sanatçı olarak yani emeğine sağlık çok süper resimler şebnem ferah güzel







  3. 15
    chala
    Üye
    ben rock sewmem ama kafama bişi takıldı mangaa rock yapmıo die biliorum çünkü rap te takılıo tarzındn sarkı sölemesndn belli öle değilmi arkdşlarrr







  4. 16
    BeKooO...!!!
    Usta Üye
    Alıntı chala Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben rock sewmem ama kafama bişi takıldı mangaa rock yapmıo die biliorum çünkü rap te takılıo tarzındn sarkı sölemesndn belli öle değilmi arkdşlarrr
    haklısın ÇALA ama manga hm rap hemde ROCK sölüyor.....MANGA güsel şarkılar çıkaran muhteşem bir ROCK-RAP grubu....




  5. 17
    metallica_irm
    Üye
    abi süperisin daha fazla resim koyarsan çok sevinirim
    ı love you rockkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

  6. 18
    hollowman3535
    Yeni Üye
    kardesım bıraz daha acıl mesela yabancı gruplar olabilir simdıden cok tenk yuuuu
    :D

  7. 19
    alfonsoo
    Yeni Üye
    slm ben alfonso resimler harıka
    her ıçin sag ol

  8. 20
    BeKooO...!!!
    Usta Üye
    yorumlar için teşeşkkürler arkadaşlar ama ben yabancıda koyıcamı no problem....yakın zamanda muhteşem resimler le dönicem........

    ii forumlar..

  9. 21
    >psikopat<
    Yeni Üye

    --->: **-rock Resİmlerİ...Şebo-hayko-duman-teoman-bariŞ Akarsu...!!!-**

    Reklam



    hepsı &#231;ok qusel emeqınıze saqlık

  10. 22
    BeKooO...!!!
    Usta Üye
    teşekk&#252;rler....beyenmene sevindim.......;););)

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi