Paint ile çizdiğiniz,, resimler buraya!!..

+ Yorum Gönder
4. Sayfa BirinciBirinci ... 345 Sonuncu8Sonuncu9
Resimler ve Wallpaper / Resim Bölümünden Paint ile çizdiğiniz,, resimler buraya!!.. ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 37
    meete
    Yeni Üye
    Reklam

    --->: Paint ile çizdiğiniz,, resimler buraya!!..

    Reklam



    ya sen bunu ne kadar zaman da yaptın çoook uğraşmış olmalısın biz adam çizersek çubuk adam filan çiziyoruz harika olmuş emeğine sağlık:):):)


    Bu Yazı --->: Paint ile çizdiğiniz,, resimler buraya!!.. İsimlidir

  2. 38
    touche-horn
    Üye
    way bhe hayatta çizemem herhalde minik bir kızı 4 saate yakın çizdiğimi hatırlarım oda silindi :D ne emek vermiştim ama :(

  3. 39
    Kolera-rap
    Usta Üye
    Yani Buna Puanda Verilmezzz..sayılar Yetmez..çok Güzel Olmuş Gerçek Tabloya çizilen Resimlerini Merak Ettim..paintte Böyle Yapıyosan..picasso Yerine Galiba Ayhanasso

  4. 40
    yal_gal
    Üye
    gerçekte süper bir çalışma olmuş ben asla çizemem 10 üzerinden 10

  5. 41
    save-me
    Üye
    pek belli olmasada gece bir orman ve yagmuru resmetmeye calıstım:p:p:)

  6. 42
    Jousef
    Üye
    güzel olmuş ya nası yapıyosunuz,o kadar uğraştım da bi sanat eseri çıkaramadım ben:D

  7. 43
    Erkan01
    Emekli
    sondakını we dıyerlerıde cok guzel baya emekler harccamıssınz bende yapmaya başlayım yapdıgımda koycam buraya ama ben okdadar iyi yapaamam :D

  8. 44
    ESAT
    Üye
    sizler gelecegin picassolarısınız, hani başka ressam yokmu :D

  9. 45
    RAP Çİ KIZ
    Usta Üye
    10 üzrinden 10 bencede ben bunu bile zar zor yapıyorum saol paylaştığın için

  10. 46
    catlak58
    Emekli
    Bencede 10üzerinden 10 Rap çi Kız Naber Hıc Gorusemıoz

  11. 47
    RAP Çİ KIZ
    Usta Üye
    walla yaa bi denk gelemiyoz konularda saol cnm sen nasılsın?

  12. 48
    catlak58
    Emekli

    --->: Paint ile çizdiğiniz,, resimler buraya!!..

    Reklam



    Tmm Pardon Unutmusum;)SEN SOHBET BOLUMUNE GIR BEN ORDAN SOLERIM YOKSA CEZA YICEM

+ Yorum Gönder
4. Sayfa BirinciBirinci ... 345 Sonuncu8Sonuncu9
çizilmiş bir doğa resimleri,  paint resimleri,  kolay çizilen resimler,  kolay çizilen evler
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi