Çöken Windowsdan Veri Kurtarma Resimli Anlatım

+ Yorum Gönder
Bilgisayar Dünyası ve Windows XP Bölümünden Çöken Windowsdan Veri Kurtarma Resimli Anlatım ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    siranusta
    Yeni Üye
    Reklam

    Çöken Windowsdan Veri Kurtarma Resimli Anlatım

    Reklam



    Çöken Windowsdan Veri Kurtarma Resimli Anlatım

    Forum Alev
    Merhaba Arkadaşlar Öncelikle Herkeze Günaydın.

    Bartpe yani Cd'de çalışan Xp ile çöken windowsumuzdan nasıl veri kurtarırız onu anlatmaya çalışacağım dilim döndüğünce.

    Kurtarma Operasyonu sırasında ihtiyaç Duyacaklarımız.
    1-Bartpe (cd'de çalışan Xp)
    2-Cd rom
    3-Flash Bellek
    4-Şans ve Azıcık bilgi.


    1. Adım :Öncelikle Bilgisayarımızın Start (power) tusuna basıp çalıştırıyoruz.
    Bilgisayara elektrik girdiği ve ekran görüntüsünü aldığımız andan itibaren
    Delete Tuşuna 10-15 defa basarak Beos Menüsüne girip bilgisayarımızın CD'den Boot Olmasını sağlıyoruz.

    2.Adım: Bilgisayarımız Cd'den Boot Ettikten sonra karşımıza bartpe görüntüsü gelecektir. Aşağıdaki resim.
    Buradan Sonraki Adımlarımızı Atarken Resimler Bizi Yönlendirecek.

    coken-windowsdan-veri-kurtarma-0.jpg

    Adım 3:
    coken-windowsdan-veri-kurtarma-1.jpg


    Adım 4:

    coken-windowsdan-veri-kurtarma-2.jpg

    Ben Yukarıdaki Resimde Bazı yerleri beyaza boyadım sizlerde düzgün sıralı olacaktır.

    Adım 5 :
    coken-windowsdan-veri-kurtarma-3.jpg



    Cd'de çalışan Xp'si olmayan arkadaşlar internetteki dökümanları okuyarak kendilerine oluşturabilirler oluşturamam diyenler olursada msn üzerinden yardımcı olabilirim.

    Bir sonraki konuda da Bartpe Yardımı ile Windows'a Koyulan Parolaları Kırmayı (Değiştirmeyi)Anlatacağım.

    Konu daha önce yayınlanmışmı bilmiyorum ama bu vermiş olduklarım tamamiyle bana aittir.
    Alıntı Değildir.
    Sonsuz Sevgi Ve Saygılarımla. Siranusta

    İNDİR-DOWNLOAD





  2. 2
    fıratusta
    Emekli

    --->: Çöken Windowsdan Veri Kurtarma Resimli Anlatım

    Reklam



    slm karesim bu program ban acil lazım fakat suan sana offine olarak yazıyom lütfen bana programı eklersen sevinirim likler de ölü saygılar







  3. 3
    dolapdereli_4
    Üye
    Teşekkürler Kardeşim paylaşım için saol emeğine sağlık..







  4. 4
    mt26
    Yeni Üye
    Paylaşım Için Sağol Kardeşim Gerekli Bi Prog. Tşkrlr.

  5. 5
    ilkersoner
    Yeni Üye
    ya bu bartpe yi direk link olarak versen rapidshareden indiremiyorum

  6. 6
    NyHaT56
    Yeni Üye
    evet yaf çok ihtiyacım ar acil...

  7. 7
    ENGİN
    Özel Üye
    1.mesaj'da link yenilenmiştir..

  8. 8
    keremcik
    Yeni Üye
    saol kardeşim program demomu

  9. 9
    ilkersoner
    Yeni Üye
    bu verdiğin demo program ne işe yarıyor :confused::confused::confused::confused::confused: :confused:
    bi yardım etsen gerçekten bertpeye ihtiyyacım var sende hazır link yokmu :confused:

  10. 10
    Hasan
    Özel Üye
    bu verdiğin demo program ne işe yarıyor :confused::confused::confused::confused::confused: :confused:
    bi yardım etsen gerçekten bertpeye ihtiyyacım var sende hazır link yokmu :confused:
    Forumumuz kuralları full paylaşımın yasak oldugunu açıkca belirtiyor bu yüzden ancak demo ve ücretsiz yazılımlar'ı paylaşabiliriz.

  11. 11
    ilkersoner
    Yeni Üye

    --->: Çöken Windowsdan Veri Kurtarma Resimli Anlatım

    Reklam



    Bari Bu Demo Programın Kullanımını Anlata Bilir Misin??

  12. 12
    ilkersoner
    Yeni Üye
    bari bu demo programın kullanımını anlatabilirmisin?

+ Yorum Gönder
çöken bilgisayardan veri kurtarma,  kayıp verileri kurtarmak resimli anlatım,  windows veri kurtarma,  çöken harddiskten veri kurtarma,  çöken harddiskten veri kurtarma programı
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi