Signatür ( İmza Oluşturma )

+ Yorum Gönder
4. Sayfa BirinciBirinci ... 34
Yudumla ve Yeni Başlayanlar Acemiler Bölümünden Signatür ( İmza Oluşturma ) ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 37
    güül
    Üye
    Reklam

    --->: Signatür ( İmza Oluşturma )

    Reklam



    oylee ama baskalarında resım varr bende oyle yaapabılırmıyım:? bırde ben bugun geldım yenıyım hıcbırseyden anlayamıyom hasan abı bana yardımcı olablırımısın??


    Bu Yazı --->: Signatür ( İmza Oluşturma ) İsimlidir

  2. 38
    Hasan
    Özel Üye
    oylee ama baskalarında resım varr bende oyle yaapabılırmıyım:? bırde ben bugun geldım yenıyım hıcbırseyden anlayamıyom hasan abı bana yardımcı olablırımısın??
    sende resim koyabilirsin.

    yapman gereken ekleyeceğin resimin linkini koymak Örnek ;

    Avatarında Kullandığın Resimi Ele alalım.

    Bu linkin Başına [img] ve sonuna [/img] koyarsan resim olarak eklemiş olursun.



    Yani [img] resim linki [/img] şeklinde olmalı.

  3. 39
    güül
    Üye
    hasan abıı bana ne yapmam konsuunda bılgı veren olurmuu?:(

  4. 40
    güül
    Üye
    ya kusura bakama ama benmı bır sey yaptım :?

    ıyı tmm da ben kımseye sormadanmı devam edıcem bu nasıl ıs?

  5. 41
    RAAJAA
    Emekli
    efett yaa biliodum ama bilmeyenler için eyii olmuşş ama daha sende çok cevherler var ''hasan'' devamını bekleriz :)

  6. 42
    se7en
    Usta Üye
    bunlar acemiler çin yani bizim için gerçekten güzel hazırlanmış çok sağolun

  7. 43
    metin121212
    Yeni Üye
    cok teşek ederim artık bende yurmlaya bilecem

  8. 44
    busra_bursa
    Yeni Üye
    file:///C:/Users/tubus/Desktop/Pictures/b%FCsra/ashley%20greene%20saks.jpg
    imzamıza nasıl resim ekleyeceğiz ayrıca slm bn yeniyim :)

  9. 45
    Hasan
    Özel Üye
    resim eklemek içinde eklemek istediğiniz resim linkini tıklayarak içine ekleyebilirsiniz yada [img]link[/img] şeklinde.

  10. 46
    D*L
    Yeni Üye
    bnde yeniyim bnu bilmiyodm ama çk tşk. ederm :)

+ Yorum Gönder
4. Sayfa BirinciBirinci ... 34
imza oluşturma,  signatür yapma,  imza çeşitleri,  signatür,  forum imza oluşturma
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 3 kişi