Emre Aydın Fotoları

+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 234 Sonuncu8Sonuncu9
Resimler ve Yerli Ünlü Resimleri Bölümünden Emre Aydın Fotoları ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 25
    duygucmd
    Üye
    Reklam

    --->: Emre Aydın Fotoları..

    Reklam



    sesi çok güzel
    kendide çok yakışıklı
    paylaşım için tşkler



    Yudumla --->: Emre Aydın Fotoları.. Hakkında Konu

  2. 26
    sefayilmaz
    Yeni Üye
    Ses ve Görüntüye Sahip Sanatçılardan Pop-Rock Olarak En İyi Temsilcilerden
    Başarılar Emre Aydın (E@) .... Seni Sonuna Kadar Destekliyoruz

  3. 27
    asksız yasam
    Üye
    Hastasııım iiki paylaştıın yaaaaaa:D:D

  4. 28
    menekşe
    Bayan Üye
    bayılıyorum şu emre aydına ne güzel sesi var demi ayrıca yakışıklı da paylaşım için teşekkürler...:D

  5. 29
    Raphael
    Bayan Üye
    Emre Aydını çok sevmem ama güzel fotoğraflar.

  6. 30
    s*e*m*a_
    Usta Üye
    her yönüyLe emre aydını beğeniyorum.Bence çok güzel sesi var
    payLaşım içi saoL yaprak abla

  7. 31
    queen713
    Üye
    ayy vaLLA ALLah özene bözene yaratmış hem çok yakışıklı hem sesi süper hstsym yaa :D pyLşm içn çok saoLn.:D

  8. 32
    pharmacist
    Yeni Üye
    çoooooooook güzel yha gerçekten adamda herşey süper ses karizma daha ne olsun.........:):):)

  9. 33
    pharmacist
    Yeni Üye
    çok güzel kliplernde yüzü pek görünmüo ama şimdi doyasıya gördüm gerçekten yakışıklı biri şakılarının sözleri de o biçim insanı sürüklüo şanslı biriyiz her millet onun gibi başarılı rock sanatçılarına sahip olamıyor bundan sonra kliplernde kendisini ön plana çıkarsa daha da güzel olacak bence başarılarının devamını dilerim

  10. 34
    aysgl93
    Yeni Üye
    adamı çok seviyom yaa sesde süper eline saglık

  11. 35
    @unk_n_own@
    Usta Üye
    harika bişi ya tek kelimeyle hele gözleri bitiorm buna :D

  12. 36
    _son kuşlar_
    Üye

    --->: Emre Aydın Fotoları..

    Reklam



    ayy çok sewerim emre aydın ı :rolleyes:
    şarkıları falan acayip süpper:cool:
    bi de rock çı oluncaa:p

+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 234 Sonuncu8Sonuncu9
emre aydin fotograflari,  blue jean emre aydın,  emre aydın sakal tarzı
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 5 kişi