En çok kullandığınız tepki sözcüğü nedir?

Anketimiz: En çok kullandığınız tersleme sözcüğü nedir?

Katılımcı sayısı
71. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Hasbinallah

    4 5.63%
  • Tövbe estağfirullah

    13 18.31%
  • La havle!.......

    5 7.04%
  • Subhanallah

    2 2.82%
  • Sana ne?

    14 19.72%
  • De get

    15 21.13%
  • Konusma lan

    6 8.45%
  • Bi sus ya!

    17 23.94%
  • Sen ne anlarsın ki

    4 5.63%
  • Bi git ya!

    9 12.68%
  • Ya Sabır

    12 16.90%
  • Numune misin?

    6 8.45%
  • Seni bana seçerek mi verdiler?

    7 9.86%
  • Alem deliye ben akıllıya hasret

    9 12.68%
  • Diğer

    10 14.08%
Birden fazla seçeneğe oy verilebilir.
+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Yudumla Anket Bölümü Bölümünden En çok kullandığınız tepki sözcüğü nedir? ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    Gölge Adam
    Usta Üye
    Reklam

    En çok kullandığınız tepki sözcüğü nedir?

    Reklam



    En çok kullandığınız tepki sözcüğü nedir?

    Forum Alev
    • Hasbinallah
    • Tövbe estağfirullah
    • La havle!.......
    • Subhanallah
    • Sana ne?
    • De get
    • Konusma lan
    • Bi sus ya!
    • Sen ne anlarsın ki
    • Bi git ya!
    • Ya Sabır
    • Numune misin?
    • Seni bana seçerek mi verdiler?
    • Alem deliye ben akıllıya hasret
    • Diğer




  2. 2
    hydyengec
    Üye

    --->: En çok kullandığınız tepki sözcüğü nedir?

    Reklam



    Tövbe estağfirullah bide Ya sabırr :)







  3. 3
    aSsude
    Usta Üye
    Seni bana seçerek mi verdiler? (:
    Genelde hakikaten sanki şeçilmişler bana rastlıyor .







  4. 4
    sagocu_kız
    Bayan Üye
    Tövbe estağfirullah :rolleyes:


  5. 5
    cansel06
    Usta Üye
    Sana ne?
    Bu sözü kullanmak çok hoşuma gider :p

  6. 6
    merve20
    Üye
    ya sabır...sık kullandığım bir tepkidir..;);)

  7. 7
    %RüMoŞ%
    Bayan Üye
    haspinallah ve bi git ya! yı çok kullanırım:)

  8. 8
    demyas
    Üye
    ya bi sus ya!!
    bu kelimeyi çok kullanırım..
    başkalarıda varda onları yazmıyım;)


  9. 9
    angel_devil
    Usta Üye
    Sana ne:)
    bi git ya!
    bi sus ya genelde bunlar:)


  10. 10
    |¨MaD qİrL¨|
    Usta Üye
    Allah'm Yaraabbim...
    De Get Be !!
    Sus Yaa!!
    Bi DefoLsana Yaa !!
    Ya oLum(oğLum:p) MaLmısın ?
    SPasTiK özürLü Şey !!


    Ruh HaLime Göre DeğişiYor..xD
    Çok Sinir oLursam En Sondan 4'ünü Vs.vs. Sini KuLLanıyorum

    :p


  11. 11
    Kolera-rap
    Usta Üye

    --->: En çok kullandığınız tepki sözcüğü nedir?

    Reklam



    asLında bütün kuLLandıkLaRım buRada yokk..ama ben gene söLeyeyimm :)

    En çok : offf yaa,,napıcan,,seni ilgilendirmez,defol

    iştee bunLarı kuLLanıRım..Bide güzeL bişey gibi söyLüyorumm yahuu :)):)

  12. 12
    batwoman
    Üye
    "Defoooollll" Kelimesini Kullanıyorrum..

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden | Toplam : 0 kişi