Bunu Bilen Dahidir Ama Saçma Sapan Değil Gerçek Bişi

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
Oyun Arşivi ve Zeka Soruları ve Bilmeceler Bölümünden Bunu Bilen Dahidir Ama Saçma Sapan Değil Gerçek Bişi ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    ALMUDUY
    Üye
    Reklam

    Bunu Bilen Dahidir Ama Saçma Sapan Değil Gerçek Bişi

    Reklam



    Bunu Bilen Dahidir Ama Saçma Sapan Değil Gerçek Bişi

    Forum Alev
    Merhaba
    Evet Soruyorum Sıkı Durun....

    şöforün Hergün Gördüğü çobanın Arada Bi Gördüğü (s.a.v)hiç Görmediği şey Nedir....

    Bakın Tekrar Uyarıyorum Doğru Ve Gerçek Bişi Arkadaşlar Soru Hakkında Kötü Yorum Yapmayın Lütfen .....
    Hadi Bakalım ..;)



  2. 2
    merely_mrv
    Usta Üye

    --->: Bunu Bilen Dahidir Ama Saçma Sapan Değil Gerçek Bişi

    Reklam



    Benim aklıma araba geldi ama doğru mu acaba:confused:







  3. 3
    eray88
    Yeni Üye
    he he ben sölicem:D meslektaşı... şoför her gün yollarda her gün meslektaşlarını görür çoban arada sırada görür dağın başında zaten nasıl görsün:) (s.a.v)'de eşi benzeri olmadığı için tabiki meslektaş tır:D







  4. 4
    xyunusx
    Yeni Üye
    valla kardeş düşündüm düşündüm sanırım cevap meslektaş en mantıklı o geliyo

  5. 5
    the_eminem_
    Üye
    Alıntı xyunusx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla kardeş düşündüm düşündüm sanırım cevap meslektaş en mantıklı o geliyo

    bnada böleymiş qibi qeliyooo yanii..!

  6. 6
    mrtcn tkdmr
    Üye
    bi fikrimm yok malesef :S

  7. 7
    gece_perisi
    Bayan Üye
    ben biliyorum meslektaş dimi

  8. 8
    lazkızı53
    Üye
    bence de meslektaşı ben bunu daha önce bir yerde görmüştüm cevabını oradan biliyorum...

  9. 9
    @unk_n_own@
    Usta Üye
    bencede katılıom meslekttaş tır :)

  10. 10
    Zilli
    Emekli
    Söylüyorum Şöfür Hergün ayna görür Çoban aradan bir (s.a.v) Hi. görmez bildimmi?

  11. 11
    ALMUDUY
    Üye

    --->: Bunu Bilen Dahidir Ama Saçma Sapan Değil Gerçek Bişi

    Reklam



    Canım Arkadaşlarım Haklısınız Bingo Meslektaş Kutlarım

  12. 12
    jhfetestry12
    Üye
    bunu bi yerde bir maddeden(ayna, su, ...) yansımış görüntüsü olarak okumuştum o da mantıklıydı

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
sacma sapan bilmeceler
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi